musik i fokus

Jag har inte Skrivit som jag skulle ha velat ikväll, men vi är i full gång att förbereda inför morgondagen. Jag har färgat håret och fixat naglarna och förutom familjemys till dobidoo mellan 20-21 så har vi bara grejat med musiken. Nu är jag också strax på väg i säng. Men först vill kG lägga upp dagens mat och träning.
 
FRUKOST 
Alpro Soya mild and creamy vanilj
 
LUNCH
Nutrilettbar, lite sallad på gurka, tomat och rödlök
 
MIDDAG
Hemlagad lasagne Med sallad på gurka, tomat och rödlök. En klick tzatsiki
 
KVÄLLSMÅL
Alpro soya mild and creamy vanilj, en tugga från en plopp kärlek (ca en halv lite bit) en ahlgrensbil och ett chips.
 
EXTRA
ice caffe latte från cocio (kom just på att jag skulle lägga till den och har glömt Att göra det de andra dagarna också, så ni vet. TRÄNING Ingen. Var tvungen att greja med musiken för morgondagen och hade inte en tanke på det mellan 20-21 när vi hade familjemys.


Kommentarer
alexandra

vad är alpro soya, varför äter du så mkt av den? lite nyfiken

Svar: Jag svarar öppet på det =)
Linda

2012-09-22 @ 12:21:17
URL: http://mlbloggen.blogg.se
Pernilla

Sötis! Jag tänkte på en sak, märker du någon skillnad på din sångröst nu när du börjat träna/gått ner i vikt? Jag menar, är det "lättare" att sjunga - hålla ut toner och så, t.ex... Kram!

Svar: Åh men tack! Åh det var en intressant fråga! Det har jag faktiskt inte funderat på, men det skulle jag själv tycka vara intressant att veta så jag ska fundera på det nästa gång! Kramar!
Linda

2012-09-22 @ 14:06:07
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0