Mår fortfarande dåligt..

Jag kom hem sent igår efter träningen och det fick bli en kort genomgång med Tomas om vad jag fått för något och sedan sängen. Det är skönt att jag har sett till att komma i säng i tid (ja om 23.45 kan räknas som i tid?) de senaste två dagarna för trots att jag sovit illa och mår dåligt så har jag varit lite piggare på morgonen än jag brukar vara.
 
Att bero på dåligt natt så var det verkligen inte roligt i natt, för Leo klättrade på mig hela natten. Han grävde i kläderna (eftersom han fortfarande nattammas då han vägrar napp), klättrade på mig, stod på mig, rev i håret och allt annat han kom på. Så tillslut fick jag bryta genom att gå ned och sova i soffan, så både Leo och jag kunde få sova. Men jag tror han är lite mer känslig nu eftersom han är förkyld. Idag har han rusat efter mig här hemma och gråtit hela dagen när jag inte har burit honom.
 
Barnen är lediga idag för Marcus hade studiedag och då tänkte jag att det var lika bra att Oliver var hemma han också. Imorgon ska Oliver få vara ledig också, men Marcus måste till skolan. Själv är jag fortfarande sjuk och kan inte träna. Jag blir galen, jag vill verkligen få träna nu, det känns som om kroppen inte bränner ordentligt trots att jag tappat vikt. Ja jag kan inte gör så mycket, jag vill inte göra misstaget igen att träna för tidigt. I värsta fall får jag hålla mig till i helgen bara.
 
I helgen är det förresten dags för rep med Club 96 igen, vilket ska bli superroligt. Det gick bra igår och vi hade väldigt trevligt. Jag tror det kommer bli en härlig höst. Extra roligt är också att jag ska göra detta tillsammans med min barndomskompis och det var flera år sedan vi gjorde något ordentligt tillsammans, så det här ska bli så kul
 
 
 


Kommentarer
EE

Vad jobbigt! Hoppas att den kommande natten blir bättre!

Svar: TAck ska du ha! Jag hoppas det samma =)
Linda

2012-09-12 @ 19:04:07
URL: http://matenochtraningen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0