fredag

Idag har jag passat på att ta det riktigt lugnt eftersom det är min sista dag som mammaledig. Ja okay jag har ju helgen ledig också men det känns inte riktigt som samma sak. Jag städade lite snabbt på förmiddagen och slog mig seda ned i soffan för första gången (dagtid) på länge. Jag såg en tidigare revy med club 96 för att öka kunskaperna om gruppen ytterligare. Det var roligt.
 
Tomas kom sedan hem strax efter 14 och jag körde då en servering av strumpor innan vi gick ned och handlade för kvällen. Jag stöd en lång stund bland godiset och det sög ordentligt. Jag får ju dessutom äta idag om jag vill. Men jag lät bli. Det kändes inte bra. Vi får se om jag köper något imorgon eller om jag hoppar över den här helgen. Hade jag haft någon koll på vikten nu och ifall den gått ned under veckan så hade jag nog köpt nått litet.
 
 
Står och lagar lite Middag nu och senare blir det träning och mer tv-spel


Kommentarer
Pernilla

Usch, jag kan riktigt känna din olust för att börja jobba igen! Tur i oturen då att man snabbt vänjer sig när man väl kommer tillbaka.... :/

Svar: Ja, jag hoppas det går fort för just nu känns det så klart inte det minsta lustigt...
Linda

2012-09-28 @ 22:37:56
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Minendie

Hoppas det känns bättre när du väl är tillbaka på jobbet. Jag vet hur det tar emot att börja jobba efter semestern, det här måste vara ännu värre när man är van att vara med barnen på dagarna. Ska du jobba heltid? Vad jobbar du med? Jag är lite nyfiken av mig, men jag förstår helt om du vill hålla sånt utanför bloggen. Kram

Svar: Ja det känns väldigt motigt, men jag tror det blir bra =) Nja jag hade tänkt jobba 87%. Då blir det 8-16 (istället för 17) för det tar mig en timme hem eftersom jag åker tåg och buss då. Helt ok! Jag pratar med stora företag om företagsutveckling, samt utbildning för främst inköpsavdelningen, men även för vd osv. Vi gör också offerter och kan göta en mängd olika utbildningar. Så när jag planerat det med dem så säljer jag utbildningen de behöver. Så det kallas säljare, mend et är inget klassiskt sälj. Kram
Linda

2012-09-29 @ 10:39:16
URL: http://minendie.wordpress.com
smulan

Kommer säkert att vara tufft i början att gå tillbaka till jobbet. Men det blir nog bra sen.
Lite ovant kanske och lite nya rutiner:)

Svar: Ja.. jag tror jag kommer känna mig trött om inte annat. Fast det blir säkerligen bra ganska fort sedan =)
Linda

2012-09-29 @ 20:24:36
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0