Dagens mat och träning samt lite om morgondagen

Nu känns det som om sängen välkomnar mig och jag har således stängt av Zelda för kvällen. Barnen sover sött sedan länge och Tomas har också somnat till i soffan. Imorgon blir det upp för lite shopping på morgonen och sedan blir det rep med Club 96. Hinner jag så bloggar jag innan jag går imorgon, i annat fall kanske jag fotar lite så ni får se sedan. Nu tänkte jag i alla fall lägga upp dagens mat och träning innan jag tackar för mig för ikväll.
 
FRUKOST
En skål mild and creamy vanilj (ovanligt va?)
 
LUNCH
150 g lätt keso och en burk makrill i tomatsås
 
MELLANMÅL
125 g mild and creamy vanilj
 
MIDDAG
Två och en halv pannkaka med äppelmos (hade tänkt äta 3 men jag blev så mätt så det kändes som om jag skulle sprängas, så jag fick avbryta)
 
KVÄLLSMÅL
En nutrilettbar Dark chocolate
 
TRÄNING
65 minuter crosstrainer
 
Sov gott allihop. För er som läser detta först imorgon så önskar jag istället en trevlig lördag
 
 


Kommentarer
C

Skönt att sonen minskade på klättrandet ;-) Hoppas du snart blir av med smärtan... Låter inget vidare!

Du kämpar på bra med träning o mat - duktigt!! Känns det okej att börja jobba på måndag? Jag skulle nog ha liiite ångest men sånt är ju livet ;-)
Nya utmaningar!

Trevlig helg!
Kram ♥

Svar: Ja det känns mycket bättre nu. Han är fortfarande sugen men det har blivit så himla mycket bättre!
Det känn sokay samtidigt som det känns motigt att behöva jobba imorgon. Men jag tror det kommer att bli bra, jag måste nog bara komma in i det igen.

Tack så mycket! Hoppas du hade det samma! <3

Kram
Linda

2012-09-29 @ 09:13:27
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Pernilla

Usch och fy för huvudvärk. Jag hade alltid huvudvärk innan (kändes det som), men jag måste säga att det har blivit mycket bättre sen jag började styrketräna.. Så om inget annat vill man (jag) ju fortsätta träna för den sakens skull :)

Svar: Ja men så är det verkligen för mig också! Jag tror kanske all värme man får i musklerna hjälper till med knutar? Eller kan jag vara rätt ute? Jag har i alla fall massa knutar nu igen efter veckan...
Linda

2012-09-30 @ 21:03:30
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0