Dagen i korthet

Jag har sådan extrem huvudvärk så jag ska för tillfället bara fatta mig kort. Vi var iväg på lite shopping på morgonen och köpte en byrå som vi ska ställa i hallen nu, oklart om vi eventuellt flyttar den till musikrummet sedan dock. Efter det så var vi iväg och åt lunch på subway. Jag hade sett en bild på deras sallad och den såg så himla god ut så jag ville testa. Det var dock absolut inget för mig. Det var bara halvgott och jag blev inte mätt över huvud taget. Så för mig var det alldeles för dyrt för alldeles för lite.
 
Efter detta rusade vi på rep med Club 96 och jag tackade ödmjukast för att tiden gick fort så det tog slut, för jag har som sagt så ont i huvudet nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Har bytt om till träningskläder eftersom optimisten i mig tänkte att det kunde vara smart att träna innan maten, men jag är osäker på om det går. Ska ta en tablett så får vi se hur det känns. Om jag inte bäddar ned mig i ett mörkt rum så blir det i alla fall Zelda sedan.
 
Jag återkommer med ett förhoppningsvis lättare huvud senare
 
På väg på rep
 


Kommentarer
EE

Fy för huvudvärk :(.. Hoppas det går över snart!

Svar: Ja det suger ju.. Men det blev bättre sedan =)
Linda

2012-09-29 @ 17:55:09
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
smulan

Fy, hemskt med huvudvärk, Jag brukar ha migrän och det är vedervärdigt. Dom senaste dagarna har jag haft vanlig huvud värk och det stör hela livet det också. Hoppas du blev bättre och kunde träna.
Kram

Svar: Usch dte låter inte ett dugg roligt. Varken med migrän eller huvudvärk för det är ju skit båda två. Tack ska du ha det blev mycket bättre sedan =) Kram
Linda

2012-09-29 @ 20:22:35
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Tweety

Tråkigt med huvudvärk,har också haft det idag. Har dock kunnat handla & baka ändå. Hoppas värken släppte. Kram

Svar: Usch din stackare. Hoppas det känns bättre idag. Det släppte lite senare. Kram
Linda

2012-09-29 @ 20:51:27
URL: http://tweety26.wordpress.com
alexandra

ja du får lägga dig å spela lite ;)

Svar: Ja nu har vi spelat all ledig tid vi haft hela helgen. SÅ skönt! =D
Linda

2012-09-29 @ 21:20:25
URL: http://mlbloggen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0