Byte, vardagsliv och träning

Idag har det varit en sådan där hektisk dag igen. Jag har mecklat med att byta barnorsorg för barnen och det var tyvärr inte så lätt (eller roligt för den delen för vi vill egentligen inte byta) som man kunde önskat. Kan ni tänka er detta, det finns ingen förskola i hela kommunen som har plats för Oliver (4 år i november). Ojoj och detta var aningen akut också. Så jag får placera dem i en privat förskola som jag hört inte är något bra. Känns så lagomt roligt, men det fungerar inte med mina arbetstider, där de går idag.
 
Sedan har jag varit och repat för Club 96, hos min väninna idag. Egentligen blev det mest att snacka skit en stund, kantat med rep -men det är ju så det blir ibland. Hur som haver var det bäst att passa på för nästa vecka är ju min sista lediga vecka (ja, det känns lite jobbigt faktiskt -samtidigt som det ska bli roligt). Så snart är det tillbaka till vardagslivet.
 
Nu ska jag snart träna lite crosstrainer
 


Kommentarer
Minendie

Vad tråkigt att det strular med barnomsorgen. Man vill ju att de ska ha det bra och trivas.

Svar: Ja det känns riktigt skit faktiskt.... Vi får hålla tummarna för att det blir bra i alla fall :)
Linda

2012-09-21 @ 14:39:46
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0