besök hos väninna och smärta

God morgon!
Det ser ut att bli vackert idag, det är redan ganska blå himmel och man skymtar solen på husväggarna. Idag ska jag iväg direkt på morgonen. Hem till en väninna vilket ska bli väldigt trevligt. Vi försökte ses förra veckan också men eftersom jag var förkyld och de skulle bort i helgen så fick vi skjuta på det. Nu ska vi dock passa på, dels är jag ju frisk och dels börjar jag ju arbeta väldigt snart (näst-nästa vecka för att vara exakt...).
 
Igår kom jag hem när klockan var 22 och jag kan säga att det ända jag gjorde var att borsta tänderna och gå upp och lägga mig. Jag är glad att jag kom så tidigt i säng eftersom jag haft en ganska jobbig natt. Dels ligger ju Leo och gnyr genom hela natten nu, eftersom han inte får amma, dels så ligger jag och har ont på natten nu. Om möjligt så har jag faktiskt ännu ondare idag än igår och jag har till och med funderat på att be om medicinsk hjälp om smärtan inte ger sig här inom de närmaste dagarna. Det är svårt att förklara hur det påverkar hela kroppen.
 
Sedan ikväll ska jag träna och läsa era bloggar (syftar på att jag inte orkade starta datorn igår kväll när jag kom hem). Jag vill absolut inte falla ur träningen nu bara för att jag inte tränat på två och en halv vecka. Jag tror att det är lätt att det kan bli så, men jag vill verkligen inte det. Jag funderar därför på att ha just tisdagar som vilodag eftersom det är den dagen det kan bli problem med träningen. Lite spännande också att jag inte har någon koll på min vikt just nu. Jag kan ju inte väga mig för tillfället eftersom jag har lite tillfällig extravikt (the pain). Hoppas det försvunnit tills på måndag.
 
Men vad roligt! Det här inlgget trodde jag att jag skickade iväg idag när klockan var strax efter 7. Så fel jag hade!
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0