trött morgon

God morgon allihop. Idag var det något tyngre att gå upp ur sängen än föregående två veckor. Kanske har den där extra energin man kan ha när man varit ledig, börjat ge sig? Jaja nu sitter jag i alla fall på tåget Mot jobbet.
 
Igår arbetade jag hemma och på lunchen var jag ute och åt och passade då på att gå in på skoaffären för att sikta på alla fina stövlar. Jag har inte kunnat använda stövlar på flera år eftersom jag haft alldeles för tjocka vader. Men igår hittade jag faktiskt ett par jag kunde ha! Tekniskt sett borde jag nu kunna ha stövlar men mitt problem är ju all extrahud på raderna som gör att det blir svårt. Jag tror dock det kommer bli bättre sen, det var bara så roligt igår när jag hittade ett par som passade.
 
ikväll är det rep med club 96 igen och ikväll kommer lokaltidningen och intervjuar och fotar oss. Vi ska dessutom planera kommande lördag för då ska vi uppträda i centrum
 


Kommentarer
En till viktblogg

Hejsan och stort tack för att du kommenterade.
Wow vilket otroligt jobb du gjort, superduktig!

Svar: Det var så lite så. Såg din fråga och tänkte att jag ville säga min mening =) TACK!! och ja, tack det samma =D
Linda

2012-10-16 @ 13:57:12
URL: http://vikten.salkert.se
Jenny

Hej igen! Så himla kul med stövlarna!HAr även själva fötterna blivit mindre? För min det är det i allfall väldigt mycket mindre ont i fötterna numera, även om jag inte har mindre storlek...
Hoppas att den här kommentaren syns, mina tidigare har inte gjort det, så jag har inte kunnat läsa dina svar (de klipps i mailen där de dök upp)/Jeny

Svar: Tack! Jag blev så himla glad =)Ja fötterna har blivit mindre! Nu har jag fått tillbaka min normalstorlek på 38. När jag var som störst hade jag 39/40! Håller med jag har också mindre ont. Skönt att du också har det!

Åh vad konstigt! hoppas den syns då!
Kram
Linda

2012-10-16 @ 15:14:15
URL: http://2xlblog.com
Tweety

Kunde inte heller ha stövlar innan,så jag förstår dig mcket väl. Förstår att du är trött, nu när du har börjat jobba. Det blir lättare ju mer du kommer in i jobbet. Ha en fortsatt bra dag. Kram

Svar: Ja jag får hoppas det.. idag var det snudd på att orka gå upp. Det är tur att man piggnar till ganska fort ändå.. Du också!! Kram
Linda

2012-10-16 @ 15:49:38
URL: http://tweety26.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0