öppen kommentar

God morgon alla. Nu sitter jag på tåget till jobbet och tänkte jag skulle passa på att svara på kommentarer (kom hem så sent från club 96 igår att jag inte orkade med att sätta mig vid datorn). Jag såg då denna kommentar och tänkte att jag kan svara öppet på den.
 
 
SVAR: Hej "E" . Först och främst tack. Jag måste dock få rätta, så inte du eller eventuellt någon annan har fel information. Mina 2,1 minus var från en måndag till nästa måndag, så inte på en helg. Jag gjorde inget speciellt som gjort att jag gått ned mycket den här gången. Min kropp har ju några gånger lyckats tappa ca 2 kg på en vecka och jag tror bara det var ett sådant tapp den gjorde nu också. Kanske just för att den ville lite mindre/platåade lite i 3 veckor? Sen om jag er fortsätta gå ned mycket eller om det lugnar sig igen får.jag väl antagligen se. Så svaret på hur jag gjort blir dessvärre inte mer än att jag varit som vanligt, ätit som vanligt och tränat som vanligt. Vill igen understryka Att jag inte äter för lite eller svälter mig. Tränar inte heller osunt eller frenetiskt (ska dock börja träna mer sedan vart det lider, när det blir dags att fixa lite muskler).
 
Hoppas svaret gjorde saker lite klarare och var till någon hjälp. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0