Mina oktober

Hellu igen, jag sitter fortfarande och jobbar och kommer köra på till 18 idag eftersom jag började senare. Men kom på att jag aldrig hann slänga in månadens mätning idag på morgonen, så den kommer här.
Det är över förväntan kan jag säga. Jag har ju platåat lite på sista tiden som ni vet så de två kilona jag tappade till förra veckan och det halvkilot jag tappade tills i måndags, är de 2,5 kg jag tappat sedan senaste mätningen allt som allt. Dock har jag fortfarande tappat några cm och det var skönt att se. Här kommer de
 
 
påminner igen om att överarmsmåttet är då jag håller ut höger arm rakt åt sidan, så all hud hänger ned. Jag mäter så, så jag ser om den dra ihop sig. Håller jag armen mot kroppen då jag mäter så blir måttet mindre.
Fråga om det är nåt mått ni undrar över hur jag mäter
 


Kommentarer
Gentle Giant

Grattis till operationen! Jag hoppas den går bra, händer snart och att den uppfyller dina tankar om hur du vill den ska resultera. Som måtten visar här ovan så är du verkligen värd det! Allt kämpande, allt slit, all frustration, all glädje all stolthet. You did it on your own (with great support)!

Svar: Tack underbara du! Jag hoppas också det ska bli bra. Måste tala med dem ordentligt om all huden jag har och hoppas de får med allt på hela magen och att de stramar åt ordentligt på sidorna (ja så gott de kan). TACK! Kramar
Linda

2012-10-25 @ 18:02:56
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
tina

Blir så peppad när jag läser din blogg o ser hur smal o fin du blivit..
Men du började väl inte blogga när du vägde 100 kg ?
Jag skulle velat läsa hur du gjorde när du bestämde dig för att gå ner i vikt osv..
Jag försöker o försöker,men blir deppig o slutar..
Äter gott o börjar sedan banta igen...

Skulle vilja veta hur du mådde i början o hur du gjorde för att motstå allt..
Som te.x godisberoende som jag har..
denna huvudvärk m.m man får när man inte får i sig socker..
Humörsvängningar m.m

Jag väger 100 kg o mår piss utav det

2012-10-25 @ 21:17:28
emma-isabella

Åter igen. Du är min idol. Så jävla bra är du. Vilka resultat!
KRAM

Svar: Åh tack men jag blir alldeles rörd!! Kram
Linda

2012-10-26 @ 00:06:45
URL: http://emmaisabellavictoria.se
ZtorZillen

Va roligt för dig att även se resultat så tydligt! Smart att ha skrivit upp dem!

Svar: tack! Ja jag är superglad över att jag gjorde det =) Har du skrivit? Gör det nu annars
Linda

2012-10-27 @ 14:35:19
URL: http://ztorzillen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0