dagens mat och träning

Jag måste erkänna att jag känner mig helt värdelös. Här går tiden och inte en ända gång har jag suttit vid datorn sedan i söndags. Allt bloggande har jag gjort från mobilen då jag kunnat och inte en blogg har jag hunnit läsa. Jag kom hem vi 22 ikväll efter revyrep och segnade ned i soffan efter en kvick städning i köket. Känner mig helt utslagen. Imorgon då ska jag minsan läsa era bloggar och svara på era kommentarer och allt, för imorgon ska jag ingenstans på kvällen. Det ska bli riktigt skönt faktiskt. Nu ska jag sova men först kommer dagens mat och träning.
 
FRUKOST
mild and creamy vanilj, en skål
 
LUNCH
matlåda med kycklinggryta på lätt cocosmjölk, wokgrönsaker, champinjoner och ris
 
MELLANMÅL
Nutrilettbar dark chocolate
 
MIDDAG
köttbullar och potatis med lingonsylt
 
KVÄLLSMÅL
en skål mild and creamy
 
EXTRA
tuggummi, sockerfritt
 
TRÄNING
Vilodag
 


Kommentarer
Jess

Lägg till BLOGGKEEN appen på mobilen, skriv in alla bloggar du följer. Så ploppar det upp när nån har skrivit ett nytt inlägg. :)
Kanon!
Jag använder som sagt bara mobilen ytterst sällan datorn.
Beror ju på vad du hat för Mob förstås kram

Svar: Åh tack för tipset! Jag har android, vet inte om det är en bra app till det? Jag gick in och läste om appen till android och den hade inte fått så bra recencioner och den ville kunna skicka mail och grejer i mitt namn så jag blev lite tveksam. Men ska kolla upp den närmare =)
Linda

2012-10-03 @ 20:17:48
URL: http://Jessansvardag.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0