åter igen så...

God morgon. Här sitter jag igen, på tåget till jobbet. Igår var en dag som alla andra, fullproppad med saker att göra. Först jobbar jag hela dagen, sedan var jag på utbildning och efter det hade jag dansgympam på friskis och svettis. Kvällen avslutades dock med ett välbehövligt lugn, för direkt när jag kom hem efter träningen så satte vi oss och såg ett avsnitt av once up on a time och ett av revenge. Som alltid önskar man att man har mer där och då.
 
Har ni tänkt på att det blir allt mörkare ute? Igår fick jag världens januarikänsla av någon anlednin. Och nu när jag gick hemifrån fick jag julvittring. Jag fullkomöigen älskar julen! Jag måste berätta om vår sedan när jag har mer tid.
 
Dagens agenda är arbete, hem och äta och sedan rep med club 96. Har ni nåt skoj fär er idag?
 


Kommentarer
Anna

Idag blir det bortamatch mot Almtuna! :)

Svar: Vad härligt! hoppas detb är bra med dig annars =D Kram
Linda

2012-10-23 @ 10:42:40
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Tweety

Idag blir det till att fälja med den store sonen på brottning :-) kram

Svar: Åh vad roligt med sådan sport! Hoppas ni hade roligt=)
Linda

2012-10-23 @ 15:39:18
URL: http://tweety26.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0