Veckans viktminskning, vecka 28 (efter bebis)

Ytterligare en vecka har gått och den har gått fort. Det har varit att göra varje minut känns det som. I fredags hade jag mina föräldrar och min syster att se på revyn och på lördagen var det helt proppfullt med folk. Bl.a. var Bosse Parnevik på plats och tittade, vilket var lite nervöst eftersom han är gammal i gemet vad gäller revy och sådant. Det var en riktigt rolig kväll. Men igår bröt den där hemska "ny förskola, nya bakterierförkylningen" ut och det gäller både mig och barnen. Idag vaknade Leo med hela 39,3 i temp på jag ser inte att det blir tillbaka till förskolan förrän tidigast onsdag.
Med vikten går det dock bra. Vi har gjort lite julgodis här hemma i helgen och igår smakade jag 4 stycken rompraliner, vilket var hela helgens godis för mig. Jag kände att det kanske var dumt att göra det dagen innan vägdag men det gick helt okay i alla fall. Så här är veckans resultat 
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 65,9
Veckans minus/plus: -1,5 kg 
 
Total viktminskning: 64,1 kg
Viktminskning efter bebis: 46,1 kg
Kvar till målvikt: 5,9 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 26,4 (25 närmar sig!)
Kvar till normalviktig enligt BMI: 1,4
Tappad BMI hittills: 25,7
 


Kommentarer
Köttbullen

Grattis! Vad duktig du är! Bra kämpat. :)

Svar: Tack så väldigt mycket =)
Linda

2012-11-26 @ 10:04:50
URL: http://viktigt50.wordpress.com
Jenny

Gissar att de 4 var väldigt goda :9 Verkar inte ha haft någon betydlese :) Grattis!

Svar: Ja, haha det var supergott! Nej de gjorde ju inget nämnvärt på kroppen i alla fall =)
Linda

2012-11-26 @ 23:07:57
URL: http://2xlblog.com
emma-isabella

Du är som jag sagt tusen gånger tidigare.. så sjukt jävla bra!! Inspiration AB.
Kram

Svar: Men åh du är så himla gullig! Tack! Kram
Linda

2012-11-28 @ 00:41:15
URL: http://emmaisabellavictoria.se
C

Tjohoo! Va´du är duktig!!

Jisses vad mycket julpynt ni har.... Fint!!

Kram ♥

Svar: Tack ska du ha! Ja, haha jag älskar julpynt! Kram
Linda

2012-12-02 @ 09:50:15
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0