Premiärforon

Nu är det dags att sova efter en intensiv vecka och veckoslut. Hela veckan har ju som jag sa tidigare, gått åt till rep, rep och rep och under helgen har vi haft premiär och föreställning nummer två. Idag har varit min enda lediga dag på över en vecka, så vi passade då på att åka och julhandla samt fixa fördelsedagtspresent till Oliver som fyller 4 på tisdag. Sista delen av dagen har jag städat, grejat i förrådet, satt upp lite belysning och sedan välförtjänt sjunkit ned i soffan, tillsammans med Tomas, klockan 20 och spenderat kvällen med att se på The Big Bang Theory.
 
Mina föräldrar, Tomas och min ena syster såg på premiären i fredags (min andra syster kommer nu i helgen som kommer) och Sandra fotade en del med sin mobil. Jag ska visa de bilderna här nu. Pappa fotade massa med systemkameran så, så fort jag fått de bilderna så får ni lite tydligare bilder. Sandra filmade också med mobilen när jag sjöng. Jag ska be henne att få det sedan (om ingen annan filmar innan, för hon åkte till dubai idag och är borta i lite över en vecka) så ni får se.
En fråga också, är det någon av er som vill komma och revyn? För på fredag har vi en liten specialare. Är ni intresserade så maila mig på [email protected] så ska jag berätta
 




 


Kommentarer
linjensan

Jag såg att det bara tar 35 minuter med tåg till Åkersberga från Stockholm östra, så det är inte långt om man vill se föreställningen

Svar: Nix det är nära och bra =)
Linda

2012-11-12 @ 16:05:44
Pernilla

Du ser ut att ha väldigt kul på scen :) Hoppas att föreställningen gick bra!

Svar: Ja tack det är verkligen så härligt att stå där! Båda föreställningarna gick toppenbra! =D
Linda

2012-11-12 @ 22:25:13
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Minendie

Vad roligt det hade varit att komma och titta, tyvärr är det lite för långt. Hoppas att premiären gick bra och att det fortsätter så :)

Svar: Ja det är ju jättesynd att du bor så långt bort :-( vart är det du bor?
Linda

2012-11-14 @ 22:22:40
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0