Mina varmaste hälsningar

Hallå, det här blir bara ett kort inlägg eftersom jag sitter på jobbet nu igen. Jag hade dock så dåligt samvete över att jag uppdaterat så himla dåligt så jag kände att jag ville skriva lite nu. Anledningen till att jag skriver så lite just nu är eftersom vi har premiär med Club 96 på fredag. Det enda jag gör just nu den här veckan är att sova, äta, jobba och repa. Jag har faktiskt inte ens hunnit träna -inte ens min älskade skullealdrigmissaomjagintevarabsolutverkligensupertvungen dansgympa heller. Men det är bara den här veckan det kommer vara så fullt och sedan kommer det lugna ned sig ordentligt. Då kommer jag förmodligen kunna blogga som vanligt.
 
Jag har svarat er separat men jag vill ändå säga det så här TACK så väldigt mycket för alla underbara kommentarer jag fått angående mina bilder. Jag hade absolut inte förväntat mig en sådan respons som jag fått, vilket varit väldigt roligt och har faktiskt fått mig att öppna ögonen och börja inse hur jag ser ut idag, jämfört med tidigare. Jag blir extra glad när folk skriver att de känner att de får kraft att köra på de också, när de ser att det går. Det var det som var tanken med min blogg från början. Jag tänkte då att eftersom jag bestämt mig för att göra detta och det inte gick att hitta (då, nu vet jag inte) så många bloggar där folk gjort stora minskningar utan operation (vilket jag vill förtydliga och understryka att jag INTE tycker är nåt fel, det är bara inte den metoden jag gjorde och därför sökte likasinnade om) så tänkte jag att då kunde jag starta en, för om jag bara kunde inspirera en enda människa, så de också skulle våga försöka, så skulle jag ha gjort nåt bra tänkte jag. Inte visste jag då att jag genom bloggen skulle träffa så himla fina människor som jag gjort och att vi skulle bli flera stycken som läste varandras bloggar och hejjade på varandra, stöttade, peppade, ger glada tillrop, pratar allmänt och bara finns där. Jag är så glad att jag startade den här bloggen och ni är alla en del av detta, så jag skänker er mina varmaste tack för att ni varit en del av min styrka!
 
Nu måste jag fortsätta arbeta och sedan ikväll så ska jag iväg på helkvällsrep (med kläder och allt, spännande). Jag ska försöka att skriva ett inlägg om dagen i alla fall, så jag hoppas ni vill hänga kvar
 
 
 
 


Kommentarer
C

Det är sååå häftigt att se dina bilder! Är en sån stor skillnad :-D
Gillar dig och din blogg just för att allt sker på ett sund sätt och utan operation.... När jag började blogga fanns det inte så många bloggar för oss som vill gå ner i vikt på "vanligt" sätt...

Tack för att du finns, du är en inspiration och tack för pepp, råd med mera ♥
Kram!

Svar: Åh men tack så väldigt mycket för det! Vad glad jag blir av att höra detta. Jag tror som du, att det är bra att ha likasinnade kring sig när man ska göra en sådan resa som vi gör. Allt blir lättare när folk som förstår kan hjälpa till med pepp. Tack själv fina du! <3 Kram
Linda

2012-11-07 @ 20:07:47
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0