minus 32 kilo!

God förmiddag.
Idag blev jag väldigt glad när jag ställde mig på vågen och den visade 98 kilo. Fortsatt ned är alltid underbart. Jag kan knappt själv förstå att jag faktiskt har vägt 130 kilo. Det känns så far away -men ändå så nära. jag säger som jag sa till min väninna då jag kom på 99 i torsdags, ALDRIG MER 3 siffror på vågen!
Lite måttskillnader från början till slut är:
När jag vägde 127,7 mätte jag upp några mått till dessa centimetrar
  • Midja 119

  • buk 142

  • lår 94

  • under byst 105

  • överarm 53

  • underarm 33

  • handled 19

  • vad 55

  • vrist 30

  • hals 40

  • rumpa (och runt höfterna) 147

  • magen över naveln (mättes dock inte förrän vid 117,8 kg) 111

 

Jag måttade senast när jag vägde 101,2 kg och då såg det ut så här istället

  • Midja (över naveln) 95

  • buk 119

  • lår 77

  • under byst 90,5

  • överarm 44,5

  • underarm 28,5

  • handled 16,5

  • vad 45

  • vrist 24

  • hals 34,5

  • rumpa 123

  • magen över naveln 98

Om något har förändrats vad gäller centimetrar i nuläget vet jag inte men kommer inte mäta förrän i Juli igen, för det är lika bra att hålla sig till en gång i veckan.
Lunch, kött och keso
powerwalk
powerwalk
lunch champinjoner och keso
frukost yoghurt
lunch keso och kalkon
middag, potatis och falukorv
powerwalk
powerwalk
powerwalk är härligt när vädret är underbart
powerwalk
130 kg vs 101,8 kg
Jag hade ingen bra bild på mig för att jämföra nu och den högra bilden är för några kilon sedan. Men vid halvtid, dvs 95 kg ska jag ta nya bilder på mig och lägga upp.
Adressen till min vanliga blogg är http://skimra.blogg.se
och på facebook http://www.facebook.com/lindaskimra
Trackback
RSS 2.0