Matbilder

Lite matbilder nedan. En del av de jag ätit de senaste dagarna
 
eftersom jag är alergisk mot gluten så måste jag välja ett passande alternativ och den här snabbpåsen från Semper fungerade helt ok. Den innehöll bara ca 330 kalorier så det var bra. Rätten var något smaklös men med egen krydda fungerade det lite bättre
 
En av helgens middagar. Kyckling och sallad. Svar ja, jag brukar äta ris, potatis, pasta, keso eller nått till, men jag hade glömt att handla och därför blev det så här
 
Dagens middag. Köttbullar, potatis och sallad. Det är en halv stor potatis och 7 köttbullar tillsammans med lite egengjord sallad. Till detta tog jag en klick lingonsylt stor som en femkrona. Dock bleb jag nästanför mätt av detta så jag tänker nog börja äta på mindre talrik. Detta är en normalstor talrik. Som måltidsdryck väljer jag alltid vatten
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0