Helt underbart!

Oh my God! Zumba tar verkligen i kroppen. Det är något jag gillar och man kan ju ha riktigt roligt med det eftersom det på sätt och vis är som att dansa, vilket är en av de saker jag älskar att göra. Som bekant så dansade jag ju tidigare. Jag dansade i 16 år, varav 7 av dem var riktig dans så att säga.
 
Den ända saken jag rekommenderar att ni tänker på om ni ska Zumba är att ha kläder som sitter bra. Jag var tvungen att avbryta (vilket inte var så panik eftersom jag zumbar hemma ensam framför dvd) för att mina byxor gled ned hela tiden. Men kan också säga att 15 minuter var allt jag behövde för att svetten skulle rinna som aldrig annars. Helt underbart! Kom ihåglap till mig: köpa zumbavänliga byxor
 
LOVE
 
 


Kommentarer
Brummelisa

Zumba är ju så himla kul...!!
Jag Lääängtar så tills jag får & kan börja med det igen :)

2013-04-16 @ 14:31:38
Anna

Jag håller också på med zumba gjort i 1 år nu jag älskar det bästa träningen ever älskar det men det är maten man också måste tänka på när man ska ner i vikt inte lätt alls hur man ska gå pepp att laga mat

2013-06-09 @ 21:47:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0