Det får bli Zumba

God förmiddag. Idag är himmelen perfekt för en powerwalk. Vet dock inte än om jag kommer ut för Marcus mår dåligt och har kräkts och han ville att både jag och Tomas skulle vara hemma. Men jag tänkte att det kunde vara ett bra tillfälle för mig att försöka hitta någon Zumba på internet för att prova på. Min syster Sandra har gått på det och säger att det är jätteroligt och jag har hört flera som säger att det är väldigt roligt. Jag har funderat på att börja på det förut men känt att jag kanske var för tung för att orka ställa mig där, eller våga stå där bland alla vältränade folk för den delen. Nu känner jag faktiskt helt annorlund. jag skulle absolut våga och jag tror också att jag skulle orka. Ja kanske inte ett helt pass (ingen aning, kanske skulle orka hela också) men i alla fall så pass mycket att det inte skulle behöva kännas pinsamt. Det är faktiskt inte ens säkert längre att jag skulle vara störst på plats. Det måste jag bara säga, på sidan om det jag egentligen pratar om, att det är en speciell känsla när jag inte längre är störst överallt.
Tillbaka till ämnet, zumba alltså, jag tar och kollar på nätet om jag kan hitta några övningar att testa på, så får vi se om jag har möjlighet att komma ut på promenad idag eller inte.
 
 
 
En liten fråga till er som läser, vill ni att jag ska skriva ned något som jag idag inte gör? Vilken mat jag ätit eller något annat till exempel. Om det är så, så maila eller kommentera gärna
 


Kommentarer
linnea

hej jag är duktigt nyfiken på vad du äter och hur mycket. vad du tränar och om du går på pass eller gym? jag avskyr träna men kanske kan bli bättre om man bara gör det flera gånger :) mvh linnea

2013-08-03 @ 13:41:41
URL: http://firestars.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0