Dagens träning nr 1

Då har jag gått en ordentligt powerwalk. Det var ganska jobbigt att gå idag dock, för luften ute är väldigt kvav och gör det lite jobbigt att andas. Sedan testade jag idag också att inte ta med mig min vattenflaska, men kom fram till att det var en dålitg idé, för går man så fort som jag gjorde så behöver man en skvätt vatten. Jag gick i alla fall min runda på ca 1 timme och 10 minuter och hade puls hela tiden, vilket är bra. Jag hade inte ätit lunch innan heller så jag skulle orka ordentligt. Nu ska jag också äta så kroppen får något att jobba med. Fukosten är i alla fall borta ur kroppen och jag har några kalorier kvar innan jag börjar komma på plus igen. Ikväll ska jag också göra ett zumbapass. Det är dock förutsatt att vårt varmvatten kommer tillbaka idag, för jag fick just veta att vi inte har varmvatten just nu. Jag hoppas det är tillfälligt. I värsta fall skulle jag kunna låta bli att duscha efter walken men absolut inte efter ett pass zumba för där blir jag mycket svettigare än vid en pw.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0