Balansgång

Idag har jag varit borta hela dagen och med anledning av detta har jag inte hunnit skriva än. Vi åkte iväg idag strax före 9 och har varit på skansen i några timmar och sedan har jag varit ute på ärenden. Bla fått hem vår nya dator. Toppen så jag kan få tag på alla förebilder jag lovat i samband med halvtidsfotograferingen om 1,6 kg (räknat på måndagens invägning). Förhoppningsvis kan jag ge er bilderna redan på måndag då jag hoppas ha nått 95,0 (jag kommer smygkolla min vikt innan dess och se om det är läge att ta några bilder under helgen).
 
Idag blev det min vanliga yoghurttalrik på morgonen och en dubbelsmörgås med bitar av ett kycklinglår till lunch. Till middag blir det makaroner och kötfärssås. Köttförrsås var länge sedan så det blir förhoppningsvis gott. Jag har också planerat att jag ska träna zumba här innan kvällen men jag har så himla ont på sidorna/i ryggen vid revbenen så eventuellt låter jag bli. Samtidigt så kommer jag känna att jag är onyttig om jag inte tränar något alls. Balansgång
 


Kommentarer
sabina mammastårtor

tack snälla! vilka fina foton du tar! WOW

Svar: Men åh vad gulligt av dig! Tack så mycket tillbaka :-)
Linda

2012-06-28 @ 22:19:28
URL: http://www.mammastartor.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0