33 kilo minus på midsommarafton

Midsommarafton är här. En av de dagar på året som kan läggasd bland de där mysdagarna som sommaren bjuder på, enligt mig. Jag har naturligtvis haft tur när jag växt upp och det har ju tyvärr långt ifrån alla och jag hoppas att alla tänker sig för en extra gång idag innan de ser midsommar som ännu en chans att dricka sig full och låta barnen må dåligt över detta. I övrigt önskar jag så klart alla en underbar dag!!
 
Idag kommer min viktblogg inte innehålla något mer viktbaserat inlägg än detta där jag säger att jag blev glad då jag ställde mig på vågen idag och såg att jag gått ned ett kilo till. Nu väger jag alltså 97 kilo och kanlägga 33 kilo bakom mig, som aldrig är välkomna tillbaka igen. 2 kilo tills jag kommit halvvägs. Känns underbart och redan nu är jag väldigt nöjd med mig själv.
 
Kom ihåg det, att varje kilo du går ned av det du vill, oavsett om du behöver gå ned 5 kilo eller 50 kilo, var nöjd med dig själv!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0