Veckans viktminskning, vecka 12

Jaha, eftersom allt jag just skrev, och publicerade för den delen, försvann så är det väl bara att skriva om det igen. Dags för ännu en invägning och jag känner mig ganska nöjd med resultatet trots att jag hade en dag mindre den här veckan, då jag redovisade min vikt i tisdags. Dock hade jag en dag mer förra gången så det jämnar ut sig
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 87,2 kg
Veckans minus/plus: -1,7 kg
 
Total viktminskning: 42,8 kg
Viktminskning efter bebis: 24,8 kg
Kvar till slutvikt: 27,2 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 34,9
Kvar till normalviktig enligt BMI: 9,9
Tappad BMI hittills: 17,7
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0