Veckans viktminskning, vecka 10

Nu är det dags för vägdag igen. Jag vägde mig igår och vägde då 200 gram mindre än idag. Det har inte hänt förut under min viktminskning att hag har gått upp något i vikt, men eftersom det är så lite tycker jag det är okay. Jag skulle också tro att det beror på gårdagen och paj, ost och lite tårta. Men det är helt okay, för over all så har jag ändå gått ned den här veckan också
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 9,3 kg
Veckans minus/plus: -1,2 kg
 
Total viktminskning: 38,3 kg
Viktminskning efter bebis: 20,3 kg
Kvar till slutvikt: 31,3 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 36,6
Kvar till normalviktig enligt BMI: 11,6
Tappad BMI hittills: 15,5
 


Kommentarer
giovanna

bra där =)))!!!!!!!!!!!!!

Svar: Tack så mycket! Inte lika bra minskning som vanligt men jag är ganska nöjd ändå. Det är ju ett ganska bra minus i alla fall =D
Linda

2012-07-16 @ 10:12:33
URL: http://nattstad.se/mammatillnoah
Emma

När du gör din cross så bygger du muskler och det väger. Om du nu kör en tim/dan så bygger du tex ben muskler. Så då kan väger gå upp eller inte ner lika mycket. Och så kan du få lite tjockare ben p.g.a muskler.

Svar: Ok, jag får hoppas det är därför då =) Tack
Linda

2012-07-16 @ 12:00:11
Tweety

Bra kämpat. Har inte hunnit gå igenom hela din blogg. Men går du på någon speciell kost? Själv håller jag också på att gå ner ;-)

Svar: Tack så mycket! Det är lugnt. Nej jag äter precis allt men i mindre mängd, även godis och sånt. Jag har skrivit lite mer hur jag gör under kategorin mat. Där finns det nått inlägg som heter "hur jag gör" eller något liknande. Men som sagt, jag äter och dricker allt, bara i lagom mängd =) Och bryr jag mig om nått så är det kalorier bara
Linda

2012-07-17 @ 10:54:45
URL: http://tweety26.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0