Träning och puls

Det blev en timme på crosstrainern ikväll som vanligt vilket kändes skönt och idag fick jag tack och lov inte den där skumma känslan i kroppen som jag hade igår. Så hoppas vi att den inte kommer tillbaka.
 
Jag har funderat på det här med vilopuls. Jag läste att man ska ta pulsen precis när man vaknar, så jag ska kolla det imorgon om jag kommer ihåg. Testade igår när jag skulle sova men fick då ca 70 på en minut. För visst är det så man kollar pulsen? Slag/minut? Och så vitt jag förstår är det en ok vilopuls runt 60 men över 70 är inte bra? Ja jag får kolla upp det där.
 
Imorgon kommer min väninna hit med två kassar kläder jag ska leta igenom och se om jag kan fynda i. Jag håller tummarna. Jag är i desperat behov av nytt
 


Kommentarer
Anna

Jag älskar ju att använda motionscykeln på gymmet, men nu är den trasig (japp, de har bara en!), så nu har jag fått köra cross istället. Shit, det är ju hur jobbigt som helst! Tänkte på dig när jag trampade iväg, så nu är du min inspiration när jag försöker kämpa på. Hittills har jag bara orkat 20 min.

Svar: Åh vad tråkigt att det bara finns en! Hoppas de lagar den snart. Åh tack vad gullig du är! Vad roligt att höra. Jag tror du kommer orka mer och mer hela tiden! Men 20 minuter är jättebra tycker jag! Jag vet inte hur det kommer att jag orkar så långt. Jag har kanske bara tur. Jag tycker du är jätteduktig =)
Linda

2012-07-26 @ 20:06:51
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0