Skillnad på benen

Jag upptäckte här när jag satt och tittade igenom min mapp med foton att det visst var en ganska tydlig skillnad på mina ben på nu och tidigare. Visst det visste jag men trodde inte att det syntes så tydligt. Så jag lägger till en bild för att visa, eftersom det ändå är idag som jag skulle ut med före och efterbilder.
 
 
Till vänster 126 kg och till höger är från i lördags då jag gvägde 94,6 kg. Lustigt att jag stod likadant så man faktiskt kunde se skillnaden! Blir väldigt glad själv när jag ser detta för det är den första bilden jag ser där jag själv kan se att det är stor skillnad. På de andra ser jag absolut att det är skillnad men inte sådär stor skillnad som andra säger att det är. Roligt!
 
 
 


Kommentarer
Emma | Mamma till Casper

Vilken bra blogg!
Ser verkligen skillnad! Bra kämpat!

Svar: Åh tack så mycket! Gud vad snällt och så glad jag blir! Din blogg verkar ju jättemysig också!
Linda

2012-07-02 @ 21:37:53
URL: http://nikoba.blogg.se
Pernilla

Svar: Jag har köpt mitt proteinpulver på fitnessguru. http://fitnessguru.se/shop/one-whey Jag tycker det är riktigt gott faktiskt. Till ett stort glas av min superdryck använde jag 3 dl mjölk, 1 skopa proteinpulver och 1 banan. Det blev alldeles lagom konsistens - exakt som milkshake faktiskt :)

Svar: Ok tack för tipset! Härligt för det är ju gott och det vill man gärna ha en varm sommardag. Tar du det som ett mellanmål eller som ett mål? Tänker på kalorier osv
Linda

2012-07-02 @ 22:03:23
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0