Matbilder och bilder på min viktminskning

Nu är det flera som har frågat mig vad och hur jag äter, så nu tänkte jag att jag skulle lägga upp lite bilder på mat jag har ätit under den tiden jag har viktminskat här
 
Dagens middag, kyckling med potatissallad och blandad sallad från affären (avocado, fetaost, melon, skinka, oliv, brocoli, ost, tomas osv)
 
Det jag vanligtvis äter till frukost. Så himla gott! Det är som att äta en skål med godis. Rekommenderar denna
 
Köttbullar och keso (det ser ut att vara jättemycket men det är en assiett)
 
Falukorv och potatis
 
En glutenfri, helt okay Penne Carbonara
 
Kyckling och sallad
 
Sallad potatis och köttbullar
 
Blodpudding och paprika
 
Kött, potatis och sallad
 
Också kött, potatis och sallad
 
Kyckling tzatsiki och pizzasallad
 
Nutrilettbar när jag inte hinner med att fixa mat
 
 
Det var de matbilderna jag hade på datorn. Jag ska börja ta lite bilder på det jag äter så ni får se mer ordentligt. Men detta kanske i alla fall ger några svar.
 
Så här såg jag ut när jag började viktminska (på den här bilden 126 kg)
 
Gravid med Leo (på den här bilden 115 kg)
 
Precis innan jag började viktminska igen efter Leo 7 maj 2012 (på den här bilden 112 kg)
 
Och idag (88,8 kg)
 
 
 
 


Kommentarer
Natti

Vilken resa, bra jobbat.

Svar: Tack ska du ha!
Linda

2012-07-26 @ 00:02:52
URL: http://fitmama.shapemeup.se/
Tweety

Vilken skillnad, så nöjd du måste vara :-) Jag började på 117 kg. Ha en underbar torsdag, peppkram

Svar: Tack ska du ha! Jag är absolut väldigt nöjd =) Jag ska lägga upp flera bilder också när jag kommit till 85 kg (10 kg mindre än senaste fotograferingen =) Åh duktiga du! Peppkram tillbaka
Linda

2012-07-26 @ 06:31:47
URL: http://tweety26.wordpress.com
Minendie

Vilken skillnad! Bra jobbat :)

Svar: Åh tack ska du ha! Vad roligt
Linda

2012-07-26 @ 16:56:08
URL: http://minendie.wordpress.com
tina

räknar du ut hur mycket du får äta,eller hur gör du ? vilken tid äter du din sista måltiden för dagen ? förutom socker,vad skippar du o äta ?? äter du frukt ?? bra jobbat !!!

Svar: Jag har inte räknat men enligt viktklubb är det 1417 kalorier och enligt en viktapp så är det 1200. Men jag räknar inte, jag äter bara. Den sista måltiden är varierat, jag har ingen tid som jag sätter som senaste. Men såklart äter jag helst inte så sent. Jag har inte skippat socker utan det äter jag. Men eftersom jag baa äter lite godis på lördagar så äter jag mycket mindre socker än innan. Jag läser dock inte på produkterna om hur mkt socker de innehåller utan äter som jag vill. Jag äter absolut frukt, så fort jag är sugen =) Tack ska du ha
Linda

2012-07-26 @ 18:05:15
135

Så duktig du är snacka om motivationen/inspiration sö 5 aug ska jag börja.
Hur länge har du hållt på?

Svar: Vad roligt! Táck ska du ha!. Jo jag började i Noveber 2010. Då vägde jag 130 kg. Sen den 28 December hade jag gått ned till 117 kg men då märkte vi att jag var gravid så då var det bara att pausa. Sen under gravidteten givk jag ned från 117-115. Leo föddes 5 september 2011 (och då höll jag givetvis inte på) och man var ju tvungen att vänta förbi helamningen innan man kom igång igen (pga av gifterna i mjölken) så jag startade igen 7 maj i år. Efter jag fött Leo gick jag först ned till 105 kg men sen gick jag upp till 112 under de 8 månaderna jag inte viktminskade. Så i maj i år började jag på 112 kg. Så jag har sammanlagt kört i fem månader kan man säga
Linda

2012-07-27 @ 06:52:25
URL: http://nogg.se/135
maria

man får verkligen inte hoppas att du har "tomas" i maträtten högst upp.Vore inte helt okej:)

Svar: Haha, nej kanske inte ;)
Linda

2016-01-06 @ 00:14:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0