Lite roligt på sidan om

Jag tänkte jag skulle bjuda er på en bit ur min andra verklighet också. Jag och Tomas kör ju spelningar och jag sjunger. Att hålla på med musiken är bådas vår dröm och vi skriver musik och spelar in. När vi kör spelningar har vi dock oftast kört covers. Här är två klipp från youtube när jag sjunger. Det ena är en rak inspelning, ett kort klipp från träningen inför vår midsommarspelning i år och den andra är en inspelning jag gjorde för länge sedan, där jag skrivit om texten till The Rose, åt våra barn. Jag sjunger alla tre stämmorna
 
 
 


Kommentarer
lisa

vilken underbar sång du sjöng till dina barn. fick rysningar... mvh Lisa

Svar: Tack så jättemycket! Vad gullig du är!
Linda

2012-07-13 @ 12:55:55
Anna

Gud, människa! Så otroligt vackert! Sluta aldrig, aldrig sjunga!

Svar: Men Gud vad gullig du är! Nu blir jag ju generad. TACK!
Linda

2012-07-13 @ 14:52:39
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Pernilla

Gud vilken fantastisk röst du har! Du sjunger verkligen jättevackert. Låten till dina barn var dessutom underbar. Hoppas att det går vägen med era musikdrömmar - av din röst att döma tror jag verkligen ni skulle kunna lyckas riktigt bra :)

Svar: Åh men Gud vad gullig du är! Nu blir jag verkligen jätteglad! Tack så mycket, vi kämpar på här. Tomas ska skicka iväg lite av våra egna låtar sen. Jag tänkte släppa snuttar av dem här på bloggen så småning om =)
Linda

2012-07-13 @ 16:01:07
URL: http://skinnyjeans.devote.se
cilla

Otroligt fin sång:)

Svar: tack snälla!!
Linda

2013-06-17 @ 18:45:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0