Lite inspiration

Jag har nu suttit ned och tittat på inspelningen av årets Biggest Loser igen. Jag brukar titta på det avsnittet då och då för att peppa mig själv lite. Jag har bara sett nått enstaka avsnitt av BL från USA, men båda säsongerna från sverige. Det är så sjukt, jag kommer ihåg under tiden som BL gick här i sverige i år. Under ett avsnitt satt jag och åt lunch samtidigt som jag såg det (jag hade spelat in det från kvällen innan) och jag satt och käkade massa kyckling och potatissallad, med bearnais. Drack läsk till också så klart. Jag minns att jag tänkte att jag var helt sjuk i huvudet egentligen, som bara åt på. Då vägde jag ca 105 kg, vilket så klart var mindre än de 130 jag vägt, men det betydde ju inte att jag borde äta som jag gjorde. Jag gick under våren från 105 till 112 kg. När jag såg 112 kg på vågen var då jag bestämde mig att det var dags att komma igång igen efter det här med att ha fått vårt tredje barn. Jag är väldigt nöjd över att jag bestämde mig. Det är förövrigt inte sedan 2004 som jag har vägt så pass "lite" som jag gör nu. Måndag ny invägning. Spännande.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linn

Ja jag ser jämt BL! Sjukt inspirerande och det måste jag säga att du också är! Keep on going :D

Svar: Tack så mycket! Åh vad glad jag blir :-D
Linda

2012-07-05 @ 23:57:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0