Kvälls/nattträning

Så har jag avslutat kvällen med ytterligare ett träningspass på min crosstrainer. Jag hade tänkt att jag skulle stå i två timmar men erkänner att jag helt segnade ned efter 65 minuter. Jag tror helt enkelt det var för sent för min kropp att orka idag. Jag steg av och drack lite vatten och hade först tänk kliva på igen, men jag började känna mig lite tung och smått snurrig i huvudet och lätt illamående så jag hoppar över det. Lika bra att inte ta i mer när kroppen säger ifrån. Jag är ju trots allt van att stå länge på crosstrainern och vet hur det känns när det känns bra i kroppen. Jag tränade en timme idag på morgonen och en timme nu så det blev i alla fall två timmar idag, även om det är uppdelat.
Nu blir det lite vila, så får vi se hur det känns i kroppen imorgon. Jag vill inte träna om jag håller på att bli sjuk, vilket jag naturligtvis hoppas att jag inte blir. God natt 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0