Jag kunde inte låta bli

Jag kunde inte hålla mig, det blev träning nu ikväll också. Kl 23 hoppade jag upp på crosstrainern och körde ett pass liksom igår, där jag varvade med kondition, höghastighetsspinn och tungt läge som man får kämpa sig igenom. Skillnaden är att jag satte nytt rekord idag! 2 mil med 3 minuter och 50 sekunder till godo. Vilken känsla i kroppen och oj vad svetten rann om mig när jag spann allt jag kan för att klara 2 mil snabbare än igår. Jag körde som vanligt klart de sista minutrarna också, så jag stod 60 minuter allt som allt och avslutade med tyngsta läget. Det kändes som om benen  blev gelé, men jag orkade idag också. Så det var mitt nattbestyr. Snart blir det sängen men först en välbehövlig dusch
 


Kommentarer
Jessica

Hejsan = ) jätte fin blogg!! Men vad duktig du är, jag hade en sådan, men jag gillar den inte =// jag gillar att gå och springa, även om jag springer som många går haha. =) Men bara man rör sig va?
Kanske ska skaffa mig en springare. =)
Hoppas du får en super bra dag.

Svar: Hej! Tack så jättemycket. Tack det samma, jag gick in och kollade din också (jag svarade på översta inlägget också). Jag förstår, ja många känner ju olika inför maskinerna. Jag tycker den är bra för även om jag "bara" vägde 92,5 vid veckovägningen i måndags så är det fortfarande väldigt tungt för mig att springa. Gå tycker jag däremot väldigt mycket om att göra =D
Linda

2012-07-14 @ 07:19:46
URL: http://www.trollfamiljen.se
josefine

Hehe, hade önskat att jag också hade en crosstrainer hemma! Hade nog blivit som du där ;) Inte kunnat hålla mig borta! :P

Svar: Hehe ja den är beroendeframkallande. Det finn olika sorter i ganska bra prisklass. Jag köpte en orbitrek från tvins för flera år sedan. Den är jättebra faktiskt =)
Linda

2012-07-14 @ 08:04:38
URL: http://www.josefinezatterberg.blogspot.com
Pernilla

Gud vad duktigt av dig! Det är riktig kämparglöd det :)

Svar: Tack så mycket Pernilla!
Linda

2012-07-14 @ 08:26:40
URL: http://skinnyjeans.devote.se
EE

Jäklar vad duktig du är!!! :D

Sv: Tack ska du ha! Men alla extrakilon sitter på rumpa och lår, vilket inte riktigt syns på bilden :P

Svar: Tack så mycket! Jag kunde inte hålla mig ifrån träningen igår. Eller kunde kunde jag vl, men jag ville inte =P
Det syns inte alls. Dina lår ser smala ut och din rumpa ser inte alls stor ut =D
Linda

2012-07-14 @ 11:12:10
URL: http://matenochtraningen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0