Heldag i Eskilstuna

Men nej det är inte sant! Här sitter jag mitt i natten och skriver ett inlägg om dagen, lägger ut massa foton, pratar om min matångest osv. Då bestämmer sig blogg för att logga ur mig när jag trycker på publicera och det annars så duktiga på att spara är heeeelt borta. Tappar jag lusten? Ja.
 
Kortversionen av det jag skrev var att vi haft en helmysig dag här i Eskilstuna idag. Vi har sett massa djur, badat och spelat äventyrsgolf. Sedan har vi suttit tillsammans under kvällen allihop och har pratat och haft det mysigt. Det är också därför bloggen varit helt tom idag, vilket jag ber om ursäkt för, men vi åkte tidigt idag och det är först nu jag startat upp datorn. Imorgon skriver jag så klart igen när jag kommit hem men eftersom vi ska vara i parken imorgon också så kan jag inte svara på om det är klockan 19 eller 23.
 
Jag har också lite matångest för jag har inte kunnat välja så bra alternativ idag. Till lunch var det okay men till middag blev jag tvungen till kyckling och pomfritt och jag har inte ätit friterad pomfritt på tre månader. jag hoppas jag inte går upp i vikt nu. Jag kan ta mer om det här imorgon.
 
Jag visar er bilderna imorgon också för av någon anledning vill inte blogg ta emot dem nu?
 


Kommentarer
Tweety

Ser framemot bilderna :-) Hoppas ni får en fin dag. Peppkram

Svar: Tack ska du ha! Ska lägga ut lite bilder här nu =)
Linda

2012-07-20 @ 11:15:20
URL: http://tweety26.wordpress.com
EE

Vad synd att du blev utloggad :(.. Men var trevligt att läsa att ni har det bra!

Gällande de friterade pommisarna så tror jag verkligen inte att du behöver oroa dig!

Kram!

Svar: Ja det var tyvärr lite tröttsamt, men jag fick till ett litet kort inlägg i alla fall =) Tack ja det var en mysig dag och idag var lika trevlig den =D Tack
Kram
Linda

2012-07-20 @ 12:48:41
URL: http://matenochtraningen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0