Gym och nya kläder

Hej och hå, den här dagen har bara gått på och jag har nästan inte greppat att klockan snart är halv sju. Tomas är iväg och hämtar mat till sig och barnen och jag ska äta en kycklingsallad här hemma. Sedan ska jag och Tomas iväg och titta på ett band som ska spela på en av restaurangerna här i Åkersberga. Men jag ska inte dricka något idag, så det blir lugnt.
 
Jag var i vilket fall på gymmet förut. Det var skönt med lite ombyte tycker jag. Sedan har jag haft min väninna här hela dagen och har köpt två IKEAkassar med kläder av henne. Eller köpt och köpt, jag har bytt mot vår babygunga som vi inte använder. Så nu har jag nytt och fräscht vilket känns underbart
 


Kommentarer
Pernilla

Perfekt när man kan byta med varandra! Härligt med nya kläder :)

Svar: Ja verkligen. Hon skulle haft ca 300 för dem men jag tänkte att hon kunde lika gärna ta gungan istället, för den ville hon ändå ha. Ja det var roligt med lite nytt. Så hoppas jag få presentkort på kläder nu när jag fyller år också, det vore toppen
Linda

2012-07-26 @ 20:30:11
URL: http://skinnyjeans.devote.se
smulan

kul med lite nytt:) Spelar ingen om roll om det är begagnat, det är ju nytt för en själv. Jag brukar byta kläder med min syster, när vi lessnat på våra kläder byter vi med varann och vips har man en ny garderob.
Ha det bra!

Svar: Men Gud vad smart! Synd att min syster har en helt egen stil bara, det är inte riktigt min typ av kläder. Å andra sidan är min typ av kläder inte hennes heller för hon vill aldrig ta emot det jag försöker ge henne nu när det blvit för stort för mig =P. Toppen ju. Tack det samma!
Linda

2012-07-26 @ 23:30:59
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Emma

Åh vad roligt med lite kläder. Kan du inte lägga ut lite bilder.

Svar: Jo det kan jag absolut göra =D
Linda

2012-07-27 @ 09:30:08
Annika

Nya kläder är aldrig fel. Det är du värd!

Svar: Tack ska du ha! Ja det är kul med lite nytt absolut =D
Linda

2012-07-27 @ 14:06:14
URL: http://snartfyrtioochkomigang.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0