Gott med grillat

Nu är jag hemkommen från vår dagsutflykt till Tomas mormor, där Tomas kusin hade födelsedagsbjudning med grillning. Jag åt en halv köttbit, en halv tjockkorv, två potatisskivor, två små bitar paj, en liten klick potatissallad och tzatsiki, sallad och två mozzarellaskivor och tre ostskivor. Sedan fikade vi och jag tog jättelite marängtårta. Men det var gott och det var helt klart värt det att äta lite mer än jag brukar, för att få smaka på det goda som det bjöds på idag. Jag äter aldrig så normalt och en gång gör ingen skillnad, förutom att jag kanske inte går ned ordentligt tills imorgon så jag har vägdag. Vi får se. Sedan var det inte så stor mängd mat heller så jag blev alldeles lagom mätt. Nackdelen med dagens ätande är dock att vi åt så pass tidigt att jag är hungrig nu igen och det brukar jag aldrig vara på kvällen annars. Jag känner mig inte så sugen på att fylla på med kalorier heller för idag har jag förutom det jag nyss skrev fått i mig en liten skål yoghurt, en linfröknäckeskiva med skinkost (inget smör), ett halvt glas mellanmjölk och en nutrilettbar. Det första till frukost och baren till lunch. Sedan det grillade till middag. Jag ska träna här om en stund så jag får ta en knäckesmörgås efter det så kanske jag känner mig okay mätt
 


Kommentarer
Anna

Berätta, var det någon som märkte någon skillnad? *nyfiken*

Svar: Ja det var det =D Många som kommenterade så det var lite boost för mig när det gäller kämparglöden och sånt är ju alltid välkommet =)
Linda

2012-07-15 @ 21:23:38
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0