En del av mina stöttepelare

Jag tänkte att jag skulle bjuda er på bilder av mina stöttepelare i det här, Min man och mina små pojkar. (Sen har jag självklart vänner och övrig familj som också stöttar, men det får bli bild på familjen)
 
Min underbara stöttande make sedan 7 år. Tomas, som inte tröttnar på allt mitt viktprat och snällt leker fotograf när jag ber honom. Som också hjälper till att påpeka skillnader på mina gamla och nya bilder när jag tvekar. Min livs kärlek
 
Min underbara älskade Marcus. Fyller 7 år i November. Är snabb på att ge mig kärlek och stöttning. Tycker att jag är så söt. Min älskade lilla gubbe!
 
Min älskade lilla Oliver! Fyller 4 år i November. Kelgris nummer ett och han är så mån om att tala om att han tycker jag är fin om han hör att jag pratar om min vikt. Min älskade busgubbe!
 
Min älskade lilla grynis Leo (bild från april) som fyller ett år i september. Mitt lilla minihjärta som jag inte vill ska se på mig att jag varit tjock, om han inte ser det på bild. Min lilla klätterbus som är så mammig <3
 
Så nu fickni se en del av mina framgångar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0