Design

Oj vad tiden går när man grejar. Jag är mitt uppe i att designa bloggen som jag vill ha den. Jag erkänner att det inte är det enklaste jag gett mig på. Likväl ganska roligt. Jag är inte riktigt nöjd med bakgrunden än, men det får vara så här nu tills jag kan greja till det som jag vill ha det.
 
Imorgon vägdag och jag bävar lite för den eftersom det var kalas idag. Matmässigt åt jag inte mer än jag brukar men däremot blev det lite mer tzatsiki än jag normalt tar. Dessutom blev det ju den där smala tårtbiten. Den visste jag ju i och för sig att jag skulle ta och det var absolut ingen stor bit, men det kan sätta sig lite i huvudet när man är mitt i viktminskningen och så fokuserad som jag känner mig. Ja om det skulle hända nått uppåt så kan det bara handla om några gram från idag (jag har ju redan fuskkollat eftersom jag fixat nya bilder).
 
Något roligt är dock responsen jag fått på Facebook angående mina jämförelsebilder mellan 130 till den vikt jag är på nu. Nu menar jag alltså inte att det är massa folk jag inte känner som sagt saker (2st) utan bland mina vänner. Jag har fått hört från flera håll nu att det syns en jätteskillnad och det är så roligt eftersom jag själv ju inte egentligen tycker det. Det kanske låter konstigt när jag säger så, men jag har inte så lätt att se skillnaden. Ja, jag ser absolut att jag är mindre, men på ett annat sätt tycker jag att jag ser likadan ut. Jag får lita på vad folk känner och lita på varför mina kläder börjar bli för stora helt enkelt.
 
Nu ska jag njuta med en bok och vara glad åt att ännu en vecka full av frestelser jag motstått, har gått förbi. Imorgon bitti blir det vägning och nya foton!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0