Dagens träning

Vi är nu hemma igen från mina svärföräldrar och repningen för den här gången. Jag har nu avslutat kvällens träning viket blev min vanliga timma på crosstrainern. Jag erkänner att jag egentligen inte alls hade någon lust idag, men jag ville inte ta vilodag idag eftersom jag vet att jag till 99,9% inte kommer hinna med att träna imorgon. Imorgon ska vi nämligen (om det inte regnar eller någon blir sjuk eller så) åka till Gröna Lund och ha en riktig mysdag tillsammans med Tomas mamma. Barnen längtar och har pratat om alla karuseller de ska åka. Det ska bli riktigt mysigt!
 
Vi kommer att åka dit till klockan 11 och sedan är vi där så länge vi vill och orkar. Jag ser väldigt mycket fram emot det för jag har alltid älskat att åka karusell men har under de senaste åren inte vågat eftersom jag har tyckt mig vara så tjock att jag inte skulle få plats i karusellerna och för att jag varit feg och tänkt att de kanske inte håller för mig (jag vet att det är en riktigt larvig tanke men samtidigt så kan man inte hjälpa vad man tänker när man står där och resonerar med sig själv om säkerheten). Nej jag hoppas på en bra dag och vackert väder. Troligtvis kommer vi dock att komma hem ganska sent och det blir då kanske för sent för att det ska fungera bra med träning. Jag vet att jag ofta tränar för sent på dygnet (eftersom jag måste äta något litet efter jag tränat och det är ju inte så smart att äta vid midnatt som ni säkert vet). Min träning imorgon får helt enkelt bli allt man går omkring inne på grönan
 
Gröna Lunds logotyp
 


Kommentarer
mindre av mig

Å vad roligt :-)
Du jag skicka ett mejl till dig

Svar: Tack =) Okay men då ska jag kolla det mailet =D
Linda

2012-07-30 @ 07:16:54
URL: http://mindreavmig.blog.se
Minendie

Jag är säker på att du kommer få ihop en hel del steg på Gröna Lund. Hoppas att ni har/har haft en bra dag!

Svar: Tack ska du ha vi hade det superbra. Vad dum jag var som inte hjade stegräknaren med mig, haha
Linda

2012-07-30 @ 20:22:16
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0