Dagens träning

Nu har jag precis avslutat träningen för kvällen vilket blev min sedvanliga timme på crosstrainern. Jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv för att jag fullföljde hela timmen, för jag hade så ont i fötterna så jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Det beror säkert på att vi gått omkring hela dagen i princip för jag har helt nya tjocka och träningsanpassade gelésulor i mina skor.
 
Imorgon ska jag, om jag inte har för ont i fötterna, försöka träna på förmiddagen för vi ska ut till Tomas föräldrar och repa igen, men jag vet inte när vi kommer hem den här gången. Förmodligen om ett par dagar, men jag vågar inte säga när. Kruxet med att hinna träna är att jag också ska hinna städa av, packa och köra mina föräldrar in till stan (stockholm) eftersom de ska på en kryssning i ett par dagar. Men jag ska nog förhoppningsvis få till det
 


Kommentarer
Pernilla

Efter att ha läst din blogg ett tag nu, så tror jag mig veta att du tar dig tid till din cross vare sig tiden finns där eller inte ;)

Svar: Haha det känns som om du börjar känna hur jag fungerar =P Jag skulle gissa att du har rätt =)
Linda

2012-07-31 @ 00:40:16
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0