Belöning vid -10 intervall

 Den här boxen vill jag ha. Vore toppen som present till mig själv när jag kommit ned till 90 kilo. En sån där belöning vid en -10 kilo intervall. Nu är det ju bara det att min väninna påpekade för mig att jag ju fyller år här i sommar och innan dess inte får köpa saker till mig själv (i alla fall inte sånna här slags saker), så det får bli nått annat. Får jag inte den här eller böckerna löst när jag fyller år, så kan jag ju alltid belöna mig själv med denna när jag hamnar på 80 kilo minus
 
Boxen hittar du på cdon.com
 
 


Kommentarer
Pernilla

Lustigt att du skrev ett sånt här inlägg, när jag här under morgonen satt och funderade på vad jag skulle belöna mig själv med när jag gått ner 20 kg...och framför allt - vad jag ska belöna mig med när jag nått målvikten. Jag kom dock inte fram till något, mer än att ett alternativ vore att börja spara pengar så man kan ge sig ut på storshopping och inhandla en helt ny garderob när målvikten lyser med sin närvaro på vågen :)

Svar: Ja det är en nöt det där vad man ska belöna sig med, jag håller med dig, jag har också svårt att komma på. Jag sprang på den här boxen och då kändes det bara rätt, men hade dru frågat innan, haha, hade jag nog inte kunnat svara på det. SMART! spara pengar till nya garderoben borde jag nog också göra! det är ju en del att kasta ut sen.. :-P
Linda

2012-07-04 @ 15:36:11
URL: http://skinnyjeans.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0