viloläge

Jag ligger här i soffan och känner mig onyttig, men jag har ont så det är väl lika bra att jag gör som läkaren sa åt mig. Jag har däremot grejat en stund i min garderob idag. Hon sa trots allt att det är bra att jag rör på mig också,  så jag passade på. Har nu rensat ut 3 pappkassar till. Och nu har jag massa nya fina kläder igen,  för min underbara svägerska rensade ur sin garderob härom dagen och gav en hel kasse till mig. Jag är så tacksam till alla mina vänner som gett mig kläder under min resas gång. Det är tack vare dem/er som jag hela tiden haft kläder som passat och har sluppit ruinera mig på att köpa nytt hela tiden.
 
Vi åkte iväg på släktträff igår i alla fall. Jag var mest liggande där men när klockan blev 19 så orkade kroppen inte längre och vi åkte hem. Men det var en trevlig dag och underbar mat. På kvällen mådde jag väldigt dåligt men det berodde nog på att vi var iväg för idag mår jag bra igen.
 
Måste sluta detta också med att säga att jag vet att mitt förra inlägg ser jättekonstigt ut men jag provade en ny bloggapp och den gjorde så automatiskt. Jag försökte fixa det efteråt i den här appen men det gick inte nåt bra.
 
 
 


Kommentarer
Minendie

Vad kul med nya kläder, vilken fin familj och fina vänner som har hjälpt dig med den biten. Eftersom du gått ner så fort har du väl inte kunnat ha kläderna så länge och då är det mycket värt att slippa köpa nytt hela tiden.
Jag önskar dig och familjen ett riktigt gott nytt år!
Kram <3

Svar: *Ja jag är verkligen glad och så himla tacksam till alla som hjälpt mig med kläder! Det hade blivit mycket pengar ut i onödan annars kan jag erkänna =(Kramar till underbara och fina dig! <3
Linda

2012-12-30 @ 13:10:26
URL: http://minendie.wordpress.com
smulan

Vad jobbigt för dig att det ska bråka med magen. Men lagom dos med aktivitet och vila så är du nog bra snart:-) krypa på dig. Kram

Svar: Ja, det är trist att det blivit så mkt vätska. Samtidigt är det inga andra saker osm bråkar så jag får vara nöjd med det. Hon sa på kliniken att de lossade så stor yta på mig så det är därför jag fått så mycket vätska. Har mycket igen nu men tänker inte tömma. Kram
Linda

2012-12-30 @ 16:04:19
Viktkamp

var rädd om dig <3

Svar: Tack rara du! <3
Linda

2012-12-30 @ 22:29:32
URL: http://viktkamp.webblogg.se
C

Kram på dig, ta hand om dig och krya på dig!

Önskar dig ett gott nytt år ♥

Svar: Tack, det ska jag! Kramar <3
Linda

2012-12-31 @ 14:11:47
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0