Pepp till er och bilder på bukplastik dag 6

Till alla er som läser min blogg och som kämpar med er vikt, så vill jag skicka mängder med pepp. Det kanske känns tungt emellanåt, men det kommer att vara värt det när ni står där och kan njuta av att ni gjort jobbet. Ni är fantastiska allihop! Och tänk på att det inte spelar någon roll om ni gått ned 1 kilo eller 50 kilo, ni är fantastiska i alla fall och bestämmer ni er så lovar jag att ni kommer att fixa det här. Jag finns här och jag peppar och stöttar er väldigt gärna. Kramar till er alla!
 
Här kommer lite nytagna bilder på min mage. Jag är väldigt svullen så titta inte för noga på formen på magen. Jag är väldigt glad och nöjd och har goda förhoppningar om att det ska bli bra när det fått läka lite.
 
 
 


Kommentarer
Jenny - 2xlblog

Åh, det kommer att bli så himla bra!!!

Svar: Tack ska du ha! Jag hoppas du har rätt =D
Linda

2012-12-24 @ 08:05:56
URL: http://2xlblog.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0