Inget än

Okay jag klarade i alla fall föreställningen ikväll utan att bli magsjuk. Det är svårt att hålla sig på sin lilla kant i det trånga utrymmet vi har bakom scenen. Alla höll sig borta så gott de kunde, men vad ska man göra. Jag hoppas jag klarade att inte smitta vidare och jag hoppas också att jag faktiskt klarar mig från att det ska bryta ut för mig. Orken var dock inte hundraprocentig för mig idag och öven om jag gjorde mitt bästa på scenen så var det inte så lätt brukar. Men det var nog mer förkylningens fel, än magens. Än hoppas jag på en kanonshow imorgon. Jag har min syster, mammas moster samt 4 till som kommer imorgon och tittar så det ser jag fram emot.
 
 


Kommentarer
emma-isabella

Vad fin du är!
:)

Svar: Tack ska du ha!
Linda

2012-12-08 @ 23:57:01
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Jenny

HOppas att det gick bra!!

Svar: Tack, lite bubblig men inga kräkningar alla fall =)
Linda

2012-12-09 @ 18:42:47
URL: http://2xlblog.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0