Första bilderna på nya magen

Hej allihop. Nu är jag hemma igen efter att Tomas hämtade mig för ett par timmar sidan. Jag fotade magen när de skulle dra drenaget och försökte göra ett blogginlägg. Vet inte varför det inte fungerade, om det var sämre mottagning i nya rummet kanske -men jag försökte flera gånger och den kopplade bara bort meddelandet hela tiden. Jag ska också, som jag sa igår, fixa till det där underliga att det blivit flera inlägg efter varandra från igår. Vet inte hur sjutton det gick till faktiskt men det kanske var nåt tillfälligt bugg i systemet.
 
Här kommer i alla fall de två första tagna bilderna på magen
 
Tapen sitter nere under bikinilinjen och det randiga ni skymytar är uppe vid bysten. Bilden är inte så extremt bra för extrahuden jag har bak vid rygg och rumpa har ju glidit fram och gör att det ser ut som om jag ligger på en kudde eller så. Men ni kan se vad som är magen och där höften går i alla fall. Jag är väldigt nöjd kan jag säga, av det lilla jag har sett och hoppas verkligen att detta ska bli så bra som det ser ut ha möjligheten att bli.
 
Den här bilden tog sköterskan och den är inte heller så väldigt bra så eftersom man bara ser så lite - men samtidigt helt okay och bättre än den andra. Det kommer att bli bättre bilder om några dagar när jag kan fota magen stående och när mina kompresser är av (för under gördeln nu och över magen så har de taipat kompresser och det är av den anledningen jag inte kunde vänta och ta nya bilder åt er hemma för då skulle ni inte kunna se förrän på fredag.
 
Detta är i alla fall två små bilder så ni kan se en första skymt av magen. Men jag lovar att ni ska få bättre bilder så snart det bara går.
 
I övrigt är jag fortfarande ganska pigg och så, det är bra, men jag är väldigt svullen (även i ansiktet) just nu. Det beror på att jag legat en del, fått dropp och tagit medicin sa de. Det kommer gå ned sen, men just nu är det mycket extra vätska i kroppen. Allt har i alla fall gått så bra. Jag är väldigt nöjd med kliniken och rekommenderar den varmt till andra som funderar på att operera sig (jag fick det förvisso av landstinget vilket innebär att jag inte fick välja men för er som funderar på att opereras privat rå rekommenderar jag den). Strandkliniken som ligger på strandvägen i stockholm var det jag opererades på. Läkaren heter Dr Oya Kocabalkan (vilket jag försökte säga igår när mobilen -haha- rättade till Dr Nya istället). Har ni några tankar eller frågor så är det bara att ställa dem för jag svarar så gärna.
 
Nu ska jag lägga mig och vila en stund dock för jag känner mig lite lätt snurrig och så. Jag skriver så klart mer lite senare då jag orkar
 
Minne blott
 


Kommentarer
Lena

Wow! Det där kommer att bli skitbra! Fasen va kul för dig! Jag kan tänka mig känslan att få bort "skiten"! Det måste ju kännas konstigt men helt underbart!

Svar: Åh men tror du det?? Jag hoppas du har rätt! Ja fantastiskt. Men det är lite svårt att förstå det nu eftersom jag har gördeln. Längtar efter att det ska bli klart =)
Linda

2012-12-19 @ 16:03:06
URL: http://lenaslilla.blogg.se
Ida

Jag blev rekommenderad din blogg av en kompis (hon och jag dom ständiga bantarna) och jag måste bara säga att jag är sjukt impad, vilken tjej!

Svar: Åh vad roligt! Vad glad jag blir! Vem är din kompis? Någon jag känner till? Välkommen! Tack ska du ha! Nu blir jag generad =)
Linda

2012-12-19 @ 16:11:13
URL: http://forandringen.blogg.se
Minendie

Det ser jättefint ut. Vilken midja du har! :) Kram

Svar: Tack ska du ha! jo jag hoppas den ska komma tillbaka nu =D Kramar
Linda

2012-12-19 @ 17:58:32
URL: http://minendie.wordpress.com
C

Sååå härligt att operationen blivit av, att det gått bra och att du verkar må bra! Magen ser jättefin ut ;-)

Kram ♥

Svar: Tack så mycket! Jag är nöjd tror jag =D Kramar <3
Linda

2012-12-19 @ 20:15:01
URL: http://carusasviktblogg.wordpress.com/
Livsvågen

Vad skönt att operationen gick bra :) och hoppas magen läker ordentligt :)

Svar: Tack så väldigt mycket! God Jul önskar jag!
Linda

2012-12-20 @ 22:51:46
URL: http://livsvagen.wordpress.com
emma-isabella

Wow!
Vilket resultat. Vilken mage! Vilken midja!
:)
Grattis!
KRAAAM

Svar: Åh men tack ska du ha! SPeciellt att du tycker det om den bilden som var så dålig =P TACK Kram!
Linda

2012-12-21 @ 01:26:54
URL: http://emmaisabellavictoria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0