bild med gördel

Oj vad underligt att samma inlägg kopierades flera gånger?! Jag förstår inte alls hur det kunde bli så? Jag fixar det sen vid datorn. Nu ska ni få den utlovade bilden med gördeln på. Det är lite bulligt men det är för set är massa dukar och så där inne sa sköterskan. Vill också bara snabbt påpeka att jag såg i mitt förra inlägg med resumén att det var massa konstiga mobilrättningar där som jag missade att fixa förut. Gör det sen men kan säga kort nu att läkaren heter  dr Oya,  inte nya så klart
 
 


Kommentarer
the blob

Gud va spännande! Hoppas det blir snyggt!! :D

Svar: Tack så väldigt mycket! Jag också ! =D
Linda

2012-12-19 @ 00:25:46
URL: http://www.theblob.myshowroom.se
Rica

Hej,
Såg din blogg via en kompis FB-länk och måste bara säga att att jag är extremt imponerad av dig och tycker du är grym och en riktig förebild för alla som tror att det är omöjligt att minska i vikt utan gbp och dyl.
Jag har själv gjort en stor bukplastik hos dr. Oya (hade häng som var som ditt om inte värre! Oya tog bort 2,8 kg hud och 1,6 l fett om jag inte missminner mig) och måste säga att hon är grym på magar! Är numera jättenöjd med min mage även om den naturligtvis aldrig blir så fin som när man var 18 igen ;) Jag hoppas du blir lika nöjd i slutändan! Kram!

Svar: Hej! Vad roligt, vilken vän? Någon jag känner? Tack ska du ha, vad gulligt av dig! Ja jag hopåpas jag kan hjälpa att inspirera och via folk att det går om man vill (sen vet jag så klart att vissa behöver operera sig av ex medicinska själ eller annat, men pratar nu om de som gör i "onödan".
Hon var fantastisk Oya! Jag är verkligen så nöjd just och hoppas att magen blir så fin som det känns som den har chansen att bli! Men din blev super alltså? Varför gjorfde du? var det efter viktminskning eller graviditet eller så? På mig tog hon bort 920 gram, men hon sa att det ine blev mer eftersom jag bara hade hud och inget fett i huden. Vet du hur sådant fungerar?

Kramar!
Linda

2012-12-19 @ 08:11:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0