Veckans viktminskning, vecka 16 (efter bebis)

Vägdagen är här och trots att jag stannat upp i vikt sedan i lördags morgon och dessutom gått upp 100 gram från det jag vägde då och igår, så är jag väldigt nöjd med den här veckans viktminskning. Jag har inte bara klarat ännu en 10 kg minusintervall utan också fått välkomna en helt ny förstasiffra. Det var länge sedan jag vägde någonting på 70 kg. Senast var år 2000.
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 79,8 kg
Veckans minus/plus: -2,6 kg
 
Total viktminskning: 50,2 kg
Viktminskning efter bebis: 32,2 kg
Kvar till målvikt: 19,8 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 32
Kvar till normalviktig enligt BMI: 7
Tappad BMI hittills: 20,1
 
 


Kommentarer
Pernilla

GRATTIS! Vad härligt med en ny förstasiffra! Du är så duktig! Heja, heja, heja dig! :)

Svar: TACK tack tack och tusen tack! Jag är så himla glad! Jag börjar komma ned på mer normala nivåer :-)
Linda

2012-08-27 @ 08:48:37
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Minendie

Vad härligt med en ny förstasiffra! Stort grattis och bra jobbat.

Svar: Ja tack så supermycket! Det känns faktiskt väldigt skönt. Nu börjar jag äntligen komma ned på mer normala nivåer också =)
Linda

2012-08-27 @ 11:00:12
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0