Veckans viktminskning, vecka 14

 

Veckan vägning gick förvånansvärt men härligt bra. Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli så mycket som det blev, men än en gång bevisar min kropp att det inte är tillfälligheterna som skapar övervikten. Det ger ju också hopp inför den ytterligare minskningen och framtiden. Även en "tjockis" kan få äta eller dricka gott utan att behöva oroa sig för vikten.
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 83,5 kg
Veckans minus/plus: -2,1 kg
 
Total viktminskning: 46,5 kg
Viktminskning efter bebis: 28,5 kg
Kvar till målvikt: 23,5 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 33,4
Kvar till normalviktig enligt BMI: 8,4
Tappad BMI hittills: 18,7
 
 


Kommentarer
Gentle Giant

Hur bra resultat som helst! Glad för dig! Grymt bra jobbat! /GG

Svar: Tack underbara du <3<3 Kram
Linda

2012-08-13 @ 09:16:36
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
Jess

Grattis vad roligt!!
Du är så sjukt duktig... Min idol :)
VAR STOLT ÖVER DIG SJÄLV KVINNA!
Hur ofta väger du dej

Fortsätt kämpa nära nära ditt mål...
Kram Jess

Svar: Åh men du är ju så himla gullig! jag blir alldeles generad här vid datorn! Jag försöker att vara stolt över mig men det är så lätt att man fokuserar på vad man inte har istället för det man har. eller i mitt fall på hud och sånt som tar tid, istället för att vara glad över allt som är borta. Knepigt det där. Jag väger mig fortfarande varje dag, du? Tack!! Kramar
Linda

2012-08-13 @ 13:14:50
URL: http://Jessansvardag.blogg.se
Hanna-Mirari

Shit du hade en grym vecka! DU ÄR BÄST Och du är en sann inspiration!

Svar: Tack! Ja, det gick oväntat bra den här veckan faktiskt. TACK, du också, du är precis lika duktig och inspirerande! =D
Linda

2012-08-13 @ 19:27:36
URL: http://hanna-mirari.blogspot.se/
Minendie

Jag blir så imponerad av hur fina resultat du får vecka efter vecka- Imorgon skriver jag in mig på Viktväktarna och jag är taggad, ännu mer efter att ha sett ditt resultat för veckan.

Svar: Tack så väldigt mycket! Jag är lite nervös att det snart ska stanna av så jag håller tummarna för några till minus innan en eventuell platå kommer. Underbart att du är taggad och tack så hjärtligt för de fina orden. Jag tror det här kommer så superbra för dig!
Linda

2012-08-13 @ 21:39:56
URL: http://minendie.wordpress.com
emma-isabella

Fy fan va du är bra!!! :)

Svar: Åh tack så jättemycket! Det var väldif snällt av dig. Du är dock mycket smalare än mig, trots att du är tyngre. Jag har massa konstig hud överallt... Bilden på dig är jättefin!
Linda

2012-08-14 @ 17:02:39
URL: http://emmaisabellavictoria.se
alexandra

2h och 20 minuter...haha... det är ju sjukt bra. akta ryggen bara.

kram på dig

Svar: TAck ska du ha! Ja jag kände det i ryggen idag, ojoj =P KRam
Linda

2012-08-17 @ 14:58:32
URL: http://mlbloggen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0