Veckans viktminskning, vecka 13

Då är det ännu en vägdag och trots att det är på gång med mitt "en gång i månaden" och trots en riktigt brakmiddag med efterrätt i fredags, så gick det ganska bra på vägen även den här veckan
 
Min lägd: 158 cm 
Total startvikt: 130 kg
Startvikt efter bebis: 112 kg
Målvikt: 60 kg
 
Nuvarande vikt: 85,6 kg
Veckans minus/plus: -1,6 kg
 
Total viktminskning: 44,4 kg
Viktminskning efter bebis: 26,4 kg
Kvar till slutvikt: 25,6 kg
Måldatum: 1 juli 2013
 
Totalt start BMI: 52,1
Start BMI efter bebis: 44,9
Nuvarande BMI: 34,3
Kvar till normalviktig enligt BMI: 9,3
Tappad BMI hittills: 17,8
 
 


Kommentarer
Erik

Men varför var du då orolig ? Du hade ju gått ner och det måste du ju ha vetat , för du skrev ju att du väger dej varge dag. Allt över 1kg är ju bra , vad gör du den dan du inte går ner i vikt ?

Svar: Anledningen till att jag var orolig var eftersom jag på måndagar redovisar min vikt i bloggen och jag hoppades nå ett kg tills dess. Som du säger allt över kilot känns bra. Igår hade jag inte nått hela kilot än. Därav mina funderingar. Inget konstigt med det. Vad jag gör? Ja det har hänt förut mellan kg 101 och 100. Det är lugnt
Linda

2012-08-06 @ 10:51:55
Gentle Giant

Bra jobbat! Härlig kurva nedåt på diagrammet också! ;-)

/GG

Svar: Tack ska du ha! Ja det är alltid roligt att se den. Den tycker jag visar tydligast hur det går =) Har du någon kurva?
Linda

2012-08-06 @ 11:32:30
URL: http://www.gentlegiantafskfvde.blogg.se
EE

Grattis till viktnedgången! BRA JOBBAT! Detta fick mig peppad, klart jag vill att vågen ska visa neråt igen! Det är ju en sån kick!

Svar: Tack så jättemycket! Åh vad roligt. Så klart ska du ha minus på vågen! Jag tror på dig!!!
Linda

2012-08-06 @ 12:16:55
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
FitnessMe

Bra jobbat! :-D

Svar: TAck ska du ha! Jag kämpar på =D
Linda

2012-08-06 @ 12:35:15
URL: http://www.fitnessmefitnessme.blogspot.se
Pernilla

Bra jobbat! Härligt att det gick vägen! Du är duktig :)

Svar: TAck så mycket! Jag var lite nervös att jag skulle gå upp just till idag (tänker främst på att det är mens på g som sagt) just för att jag ska redivisa vikten. Men det gick bra så jag är nöjd =D Tack
Linda

2012-08-06 @ 12:45:18
URL: http://skinnyjeans.devote.se
Minendie

Inget att vara orolig för, du fick ju jättefina siffror :) Bra jobbat!

Svar: Tack ska du ha! Ja jag svullnade inte upp som jag trodde. Vi får se vad som händer när mensen väl kommer =O
Linda

2012-08-06 @ 17:24:28
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0