Vad är det i kroppen?

Ja.. här fick jag för att jag trodde jag skulle vara duktig med träningen. Jag förstår inte för jag har mått bra hela dagen, men efter 30 minuter på crosstrainern så var jag tvungen att kliva av. Eller nej det är inte sant för jag kunde ha fortsatt, för jag orkade egentligen, det var bara det att jag började må sämre igen. Halsen började kännas igen och huvudet blev tyngre och tyngre. Så jag fick lov att gå av (mot min vilja). Jag får INTE bli sjuk inför lördag. Vi har jobbat alldeles för hårt för detta. Det är för många timmar, för mycket kraft, kärlek och vilja i det här för att det ska kännas okay att det inte blir av. Jag kände att det fick vara viktigare än träningen. Jag hoppas fortfarande att det som jag kanske har i kroppen, väljer att hålla sig borta och inte kommer förrän tidigast på söndag. Efter de världelösa 30 minutrarna så satte jag mig med Tomas i soffan och såg klart på Never been kissed. Nu funderar jag på att snarast somna och hoppas jag mår bättre imorgon
 
Det blev en lagom fika för mig idag i alla fall. Några bitar jordgubbe och tre fruktkolor ( =150 kalorier för kolorna). Efter träningen åt jag en skål med yoghurt, för jag kände mig lite tom i kroppen (syftar då alltså ev sjukdom, inte på att jag inte hade nått i magen). 
 


Kommentarer
Tweety

Det är aldrig kul att behöva bli sjuk, speciellt inte när man kämpar med sin vikt & träning. Inget man har tid med då. Hoppas du mår bättre idag? kram

Svar: Jag mådde kass när jag vaknade men det har tack och lov blivit bättr eunder dagen. Dessvärre blir det ju mot min vilja, vilodag idag igen... =( Kram
Linda

2012-08-10 @ 08:26:12
URL: http://tweety26.wordpress.com
Tweety

Det är aldrig kul att behöva bli sjuk, speciellt inte när man kämpar med sin vikt & träning. Inget man har tid med då. Hoppas du mår bättre idag? kram

2012-08-10 @ 08:26:30
URL: http://tweety26.wordpress.com
Tweety

Det är aldrig kul att behöva bli sjuk, speciellt inte när man kämpar med sin vikt & träning. Inget man har tid med då. Hoppas du mår bättre idag? kram

2012-08-10 @ 08:26:30
URL: http://tweety26.wordpress.com
jess

Trettio minuter är väl bättre än inget alls , svettas 30 min om dagen ska ju räcka sen är allt över det bonus...
Vila och bli frisk nu, vad är det ni ska göra på lördag... jag har inte sett om du skrivit det innan.

Krya på dej nu , hoppas du slipper bli sjuk.

Svar: Jo det är väl bra så, men jag har blivit lite kräsen med träningen haha. För mig är det inte bra under timmen (alltså för mig själv) men det är nog för att jag lagt ribban ganska högt för mig.Tack ska du ha. Jag mådde riktigt kass idag på morgonen men det har tack och lov blivit bättre under dagen, så jag håller tummarna.
Imorgon har min väninna 30-årsfest och vi ska ha spelning på den (och så ska vi så klart också vara med på festen). Vi ska köra i typ 3 timmar med musiken. Ser väldigt mycket fram emot det =D
Linda

2012-08-10 @ 11:20:01
URL: http://jessansvardag.blogg.se
Pernilla

Usch, så tråkigt! Hoppas du mår bättre idag!
Men du, 30 minuter på crossen är inte dåligt - det är absolut bättre än ingenting och man kan ju inte hjälpa om man mår dåligt. Jag tyckte det var klokt av dig att hoppa av i alla fall! Kurera dig ordentligt idag! :)

Svar: När jag vaknade mådde jag som om jag blivit överkörd, men nu mår jag tack och lov bättre.Nej jag vet.. men det är för att jag lagt ribban lite högt när det gäller min egen träning.. Kanske både på gott och på ont. Men jag vet, du har rätt. Tack! Ja jag kände att det nog var en dum idé att köra vidare. Det ska jag! =)
Linda

2012-08-10 @ 11:41:46
URL: http://skinnyjeans.devote.se
EE

Håller tummarna för att du inte blir sjuk!! Det hade ju varit himla otur :(

Svar: TAck ska du ha! Jag också =(
Linda

2012-08-10 @ 16:24:00
URL: http://matenochtraningen.blogg.se
smulan

Åh, hoppas det inte blir nåt riktigt skit av det:( Får dricka lite c-vitamin, det brukar jag göra om jag börjar känna nåt mysko i kroppen, fast i och för sig, hela min kropp är ju mysko;-)
Jättebra att du lyssnar på kroppen när den inte vill. Pigga på dig

Svar: Jag tog ett par c-vitamintabletter igår och har även tagit idag så jag hoppas det ska hjälpa =D Ska det komma får det komma på söndag. Tack!!
Linda

2012-08-10 @ 16:29:04
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Sandra

Vilken inspirerande blogg! Här kommer jag definitivt att titta in fler gånger!

Ha det gott!
Kram

Svar: Åh tack så mycket! Vad glad jag blir nu! Jag ska titta in i din blogg också om en stund =) Tack det samma. Kram
Linda

2012-08-10 @ 16:42:33
URL: http://fjarilslatt.blogg.se
Anna

Jag fick också korta ner min träning idag, jag blev alldeles yr och trodde att jag skulle svimma. Bra att du lyssnar på din kropp ändå! Krya på dig, pepp pepp inför imorgon!

Svar: Men nej! Usch vad var det för något? Mår du bättre nu? Tack, jag kände att det nog hade varit dumt att fortsätta =( TACK!! KRam och tack det samma
Linda

2012-08-10 @ 17:43:50
URL: http://kanelpinglan.wordpress.com
Minendie

Bra att du lyssnar på kroppen och vilar. Hoppas att du mår bättre så att du kan genomföra spelningen på lördag.

Svar: Tack ska du ha, ja jag hoppas jag gör rätt. Är nervös att det kommer få mig ur rutin =O
Linda

2012-08-10 @ 21:40:46
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0