Trött idag och nya skor

Idag tog det lång tid innan jag skrev mitt första inlägg -jag vet. Efter gårdagen var jag väldigt trött idag och efter lunch, strax före 12, så somnade jag i soffan och vaknade inte förrän klockan ringde två och en halv timme senare (!) Klockan var dessutom bara ställd som nödfallsklocka och jag hade inte i min vildaste fantasi trott att jag skulle sova så länge. Det var ren tur för mig att Leo sov så länge idag för annars kan det hända att han tar en 20-minutare bara.
 
Oliver har varit hemma från dagmamman idag eftersom han sa att han hade ont i halsen. Sen har han haft svårt att bestämma sig om han har ont i halsen eller inte och därför får han vara hemma imorgon också, det känns lika bra. Själv tänkte jag ställa mig på crosstrainern ikväll igen för jag känner att det eventuellt är nått på G i kroppen men än mår jag bra och då vill jag passa på , ifall det kommer något.
 
I övrigt har jag varit med pojkarna och köpt skor idag. Alla fick gymnastikskor och jag köpte nya höstskor. Mina älskade skor som jag visade er tidigare (se bild nedan) är lite för höga för att jag ska kunna gå bra i dem. Det går, men det blir för kämpigt tycker jag. Så trots att jag älskar dem så tror jag inte att jag kommer kunna använda dem. Jag köpte de för 300 och de är använda en gång. Roligt va? Jag ska fota mina nya och visa er sedan
 
 klicka för större bild
 
 
 


Kommentarer
smulan

Tråkigt med dina skor, vet hur det är:-) hoppas verkligen inte att du ska bli sjuk igen. Håller tummarna! Gud vad kul med vägningen på i trim. Måste kännas jätte bra att vara inom det normala med fettet:-) duktig du är!!
Väntar på bild på ny skorna nu. Man måste ju kunna gå i sina skor , tyvärr tycker jag ibland, haha.
Hoppas du är lite piggare och mår bra. Kram

Svar: Ja dte är så himla trist för jag tycker så himla mycket om de här skorna! Nu gillade jag de jag köpte också tack och lov, men hade mycket hellre klarat mig med de som jag köpt efter att hja trånat. Haha, att jag blivit så skogalen! Hå¨ller med dig, synd att man måste kunna gå i dem haha. Nu valde jag inte den skon jag helst hde velat ha, för den jag helst velat ha kunde jag inte springa så bra i (dock gå utan minsta problem) och jag måste kunna springa eftersom jag har små barn. Inte för att jag kan löpa i de jag valde, men lättare i de andra i alla fall. Tack ska du ha, jag hoppas också att jag mår bra och slipper bli sjuk. Kram
Linda

2012-08-29 @ 22:05:18
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/
Minendie

Vad tråkigt med skorna, jag brukar också göra det misstaget. Hoppas att du klarar dig ifrån förkylningen. Jag ligger lite efter med mitt bloggläsande så det är därför kommentarerna kommer sent. Kram

Svar: Ingen fara alls, jag ligger efter jag också =) Huvudsaken man läser så. Ja det var trist. Men jag kan gå i ganska höga klackar så jag förstår egentligen inte riktigt varför det blev a'la Anka i dessa. Kanske en dålig sorts klack för mig eller så är den bara en centimeter för hör. Jaja, nu har jag ju nya i alla fall, som jag lööööv. Kram
Linda

2012-08-31 @ 09:13:13
URL: http://minendie.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0