Tillbaka från bröllopsdagsmiddagen

Nu är vi hemkomna från vår bröllopsdagsmiddag. det var väldigt mysigt och mycket god mat. Jag har ätit så jag nästan sprack, men det var det värt för jag har inte hållit på så under viktminskningen att jag "fuskat" massa utan jag har varit ganska strikt och sett till att hålla mig inom ramarna. Jag valde däremot att låta bli alkoholen så ikväll blir det crosstrainern för att bränna i alla fall lite av det jag stoppat i mig. Så får vi se detta som ett experiment, vad kommer det göra för skillnad på vågen de kommande dagarna, att jag åt så jag kunde svimmat. Jag tror faktiskt inte det är någon fara. Det är skillnad när man trycker i sig mat och sås och glass och sånt jämt. En gång då och då tror jag är okay. Men jag ville heller inte tänka på det idag när det var restaurang -bröllopsdagsmiddag. Däremot kommer det dröja avsevärt innan jag äter på det här sättet igen
 
Gjorde mig lite fin innan
 
Håret från ena sidan
 
Och från andra
 
Svart enkel klänning och nya skorna
 
Mina nya skor <3
 
 
 
Min underbara make sedan 7 år
 
 
 
Så himla god mat och verkligen värd sina 385 kronor. Jag år ALLT, inklusive bearnaisen som inte syns i bild
 
Lite efterrätt
 
 
 


Kommentarer
Anonym

"Gjorde mig lite fin" - herregud du är ju superfin! Och håruppsättningen såg ut som du skulle gifta dig igen! Du är så himla vacker! Vad kul att ni hade en bra kväll :D

2012-08-03 @ 22:03:48
Sofia

"Gjorde mig lite fin" - herregud du är ju superfin! Och håruppsättningen såg ut som du skulle gifta dig igen! Du är så himla vacker! Vad kul att ni hade en bra kväll :D

Svar: Åh men nu blir jag alldeles rörd, tack vad du är gullig! Jag försökte göra något roligt med håret och det blev bra, så jag är nöjd med det =) Annars är jag så kass på att få till håret haha. Tack tack tack!
Linda

2012-08-03 @ 22:04:11
Anonym

super fin ju

Svar: Tack så jättemycket!
Linda

2012-08-04 @ 00:13:28
Tweety

Vad fin du var i din klänning & maten såg riktig god ut. Stor skillnad på bilderna, visst känns det skönt.Ha glömt att fråga vad du jobbar med efter din mammaledighet. peppkram

Svar: Tack ska du ha! Jo det känns underbart =) Jag arbetar som säljare. Fast inte traditionell. Jag säljer utbildningar inom affärsutveckling, till stora företag som till exempel e.on. Pratar främst med chefer osv. peppkram
Linda

2012-08-04 @ 08:24:52
URL: http://tweety26.wordpress.com
smulan

Har kollat det här inlägget och de du skrev efter, men kommenterar här för allihopa:) Kan du fatta att du gjort det här??? Du har gjort det så enormt bra, kan inte fatta hur du klarat det. Snacka om inspirationskälla:) Du är verkligen vacker och din man kan skatta sig lycklig med en fru som är vacker inifrån och ut. Du var helt klart värd att gå ut och äta gott. Tycker det du skriver om att tänka att att varje kilo räknas, även om det tar olika lång tid att minska just det kilot, är spot-on! Precis så tänker jag. För det spelar ju ingen roll om man minskar 20 kilo på två månader, men sen inte kan hålla de borta. Men kan man gå ner och låta det ta den tid det tar och sen håller kilona borta, då har man lyckats. Ha en underbar helg!

Svar: Åh men nu blir jag alldeles generad, och rörd! Tack för dina underbara ord! <3 Tack tack tack! Ja verkligen! Det är för lätt att tappa vikt och sen lägga den på sig igen. Den här gången kömpar jag för att hålla den borta också! Tack det samma!!
Linda

2012-08-04 @ 13:13:18
URL: http://blogg.amelia.se/smulan/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0